marca 31, 2012

Achtel - Simple Beauty - recenzja zbiorcza lakierów i pomadek kryjących



Niedawno otrzymałam do testowania lakiery oraz pomadki kryjące firmy Simple Beauty za pośrednictwem portalu http://urodaizdrowie.pl 


Może wiecie, ale ja jestem lakieromaniaczką i jak zobaczyłam tyle lakierów to mi się oczy zaświeciły na ich widok. Wstyd się przyznawać, ale do tej pory nie miałam żadnej szminki i teraz miałam możliwość przetestowania tych, które otrzymałam. Dobrze się złożyło, bo niedawno wygrałam różową szminkę z Kobo, więc miałam do czego je porównywać.


Lakiery Pastelowe:

Kolekcja lakierów w pastelowych kolorach. Lakier doskonale rozprowadza się po płytce paznokcia tworząc trwałą nieodpryskującą powierzchnię. Zawiera substancje, które wzmacniają i uelastyczniają paznokieć.
ok. 5,40zł/8ml Tu do kupienia
Na temat lakierów Nostalgic nie znalazłam informacji na stronie, więc nie wiem gdzie/czy są dostępne i w jakiej cenie.


Ubrania to nie wszystko. Trendy zmieniają się również w makijażu i sztuce zdobienia paznokci. Simple Beauty nadąża za modą, dlatego w sprzedaży dostępne są już najnowsze lakiery tej polskiej firmy z francuskimi korzeniami.
W kolekcji dostępnych jest aż 12 odcieni lakierów „Simple Beauty Pastel”, które będą doskonałym uzupełnieniem pastelowych kreacji. Precyzyjne nakładanie lakieru na płytkę paznokcia ułatwia płaski pędzelek.


Skład:

Pomadki kryjące


Gładka konsystencja nowych pomadek Simple Beauty umożliwia idealne pokrycie całej powierzchni ust, które po pomalowaniu mają intensywny, głęboki kolor i piękny zapach. Idealnie dobrane składniki powodują, że pomadki nawilżają i pielęgnują. Usta zachowują elastyczność i miękkość.
ok. 10zł Tu do kupienia

Porada!
Aby pomadka dłużej utrzymywała się na ustach, najpierw nałóż na nie podkład lub pudrowy korektor. Ewentualny nadmiar odciśnij w chusteczkę. Delikatnie pokryj usta pudrem a następnie pomadką. Jeszcze lepszy efekt uzyskasz przed położeniem pomadki malując usta konturówką. Pomadkę miej zawsze przy sobie, abyś w każdej sytuacji czuła się, jak gwiazda kina!


Opinia na temat lakierów:

Jeżeli chodzi o kolor to bardzo mi się spodobały, te które dostałam. W sumie nie ma chyba koloru, który by mi się nie spodobał na paznokciach :)
 
Lakiery są bardzo rzadkie (co starałam się ująć na zdjęciach), co powoduje, że okropnie je się aplikuje na paznokcie
Dwie warstwy to minimum - co sprawia, że schną długo. Ja używałam wysuszacza z Essence, co bardzo skracało czas wysychania.
Za trwałość także nie pochwalam, bo jeżeli nic się nie robi w domu (czyli się tylko leży i pachnie ;) ) to owszem na paznokciach długo się trzyma (do 3dni), ale jak się robi jakieś porządki to nie ma szans wytrzymać w całości nawet dnia.
Nie ścierają się, tylko odpryskują. I to nie małymi kawałkami, tylko takimi porządnymi, że od razu trzeba wziąć.
Troszkę mały pędzelek, ale są tak leiste, że może to nawet lepiej.
Cena jest niska, co działa na korzyść lakierów:)
Nie zabarwiają płytki paznokcia.

Oto jak prezentują się na paznokciach:









Opinia na temat pomadek kryjących:


Spodobały mi się kolory tych szminek, szkoda że oba prawie identycznie prezentują się na ustach. Na zdjęciach różnica jest większa niż patrząc na siebie w lustrze.
Lubię takie delikatne kolory, nie rzucające mocna się w oczy, więc fajnie, że są lekko nadają ustom kolor.
Po otwarciu czuć zapach, który mi się kojarzy z wanilią.
Nie wysuszają ust, wręcz je nawilżają.
Po kilku godzinach trzeba poprawić, najlepiej mieć je wszędzie ze sobą.
Cena jest bardzo niska.

Tak prezentują się na ustach:




Lakiery bardzo mi się spodobały, ładnie prezentują się na paznokciach, szkoda że nie idzie to w parze z trwałością.
Szminki całkiem przyjemne w użytkowaniu. Tanie nie zawsze oznacza złe :)

pozdrawiam,


Bardzo dziękuję portalowi http://urodaizdrowie.pl  za udostępnienie kosmetyków w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

25 komentarzy:

  1. kolorki zachwycające, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolory lakierów. Szczegolnie ta zieleń. To jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory tych lakierów :)

    kosmetyczna-perspektywa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski i miętowy lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pastele są swietne

    zapraszam na konkurs
    http://weeronika-blog.blogspot.com/2012/03/konkurs-z-clubcouture.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminki nie w moim guście. Ale zielony lakier bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zielony kolor jest najlepszy. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolory, super się prezentują na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie genialne kolorki! Piekne, pastelowe cudeńka ;) Pozdrawiam i zapraszam, u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na poczatku lutego bylam w hurtowni simple beauty, juz wtedy widzialam te lakiery nostalgic na zywo, lecz nie moglam kupic, bo nie byly jeszcze dostepne w sprzedazy.
    Pani wtedy powiedziala ze niebawem maja wejsc do sprzedazy i ja tak czekam i czekam ;)
    A jeden kolor mi bardzo podpasowal wiec mam nadzieje ze sie doczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też należę do lakieromaniaczek!
    Te pastele są boskie! Co do szminek, to również żadnej nie posiadam, ae jakoś nie czuję takiej potrzeby - wystarczą mi pomadki ochronne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne lakiery, zwłaszcza ten pierwszy :)
    zostałaś otagowana: http://littlebird92.blogspot.com/2012/04/tag-bez-czego-nie-zasne-czyli-co.html zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja się zastanawiam jak to się stało , że nie przeczytałam u ciebie kilku postów ;)

    Miętowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miętowy ♥ miało byc xD

      Usuń
    2. Już jesteś drugą osoba, która to mówi, że nie aktualizują się :( Nie mam pojęcia dlaczego tak jest...

      Usuń
  15. Lakiery gęstnieją kilka dni po pierwszym otwarciu więc następnym razem jak ich użyjesz konsystencja będzie idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak się nie stało, nie używałam ich raz, tylko więcej. Np.zielonym pastelowym miałam 5 razy malowane paznokcie, a niebieskim 2 razy... A i tak ich konsystencja jaka była taka jest :)

      Usuń
  16. Lakiery są super,zwłaszcza niebieski:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger