kwietnia 01, 2012

TAG: Bez czego nie zasnę, czyli co trzymam obok łóżka


Zostałam otagowana przez ejndzel.   Za co bardzo dziękuję :)

Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował i opublikuj zasady zabawy.
2. Wymień rzeczy, które zawsze znajdują się obok Twojego łóżka, np na szafce nocnej. Jeśli chcesz, możesz także zamieścić zdjęcia.
3. Zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek. 


Oto jak wygląda moja szafka nocna:) Spełnia także rolę szafki dziennej :)



  • Telefony komórkowy - pierwsza i najważniejsza rzecz, która musi być na biurku. W sumie dwie pierwsze, bo mam dwa telefony. Jeden w orange, a drugi w Heyah. I jak tylko skończy się umowa w orange rezygnuję... Stanowi rolę budzika :) chociaż przyznam szczerze, że mam chęć na taki duży dzwoniący kolorowy budzik (coś takiego :)
  • Książka - Lubię przed snem sobie poczytać, wcześniej trzymałam książki 'do przeczytania' w szafce, ale lepiej jak stoją na wierzchu. Po przeczytaniu lądują na półce.
  • Chusteczki - gdy zechce się popłakać :) Ale głównie temu tam stoją, bo obok jest okno i parapet, a ja tam się maluję i tam blisko mi sięgać.
  • Bloker z Ziaji, żeby pamiętać użyć go przed snem :)
  • Lampka, bo do czytania potrzebna :) (Abażur zdjęłam, bo lampka niechcący wiele razy wylądowała na podłodze i się połamał )
  • Pędzle, ale to tak jak chusteczki, służą mi do malowania się.
  • Reszta to już ozdoby, np. miś od narzeczonego oraz kwiaty, które uwielbiam mieć w pokoju.
Nie mam tam wiele rzeczy, bo po prostu nie potrzebuję jakoś więcej do snu niczego :)

Do zabawy zapraszam:


pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. Śliczna szafka ^^
    Dziękuję za otagowanie :* Oczywiście wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie znajduje się telefon, książki i chusteczki :D

    www.turqusowa.blogspot.com
    Jeśli masz chęć - zaobserwuj. Ja zrobię to samo - masz moje słowo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie wystarcza telefon, balsam do ust i chusteczki tak na wszelki wypadek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mam szafki nocnej :( Tylko oparcie łóżka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziękuję bardzo za otagowanie,nie mam szafki nocnej ale mam przy łóżku stoliczek więc też się liczy(z przymrużeniem oka)na pewno odpowiem:))
    U mnie telefon też musi być przy łóżku i jeszcze zawsze mam laptopa:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger