kwietnia 23, 2013

Inglot, kolekcja wiosenna #381 - pastelowa pomarańcza








Pewnego razu u jednej blogerki zauważyłam śliczny kolor lakieru, którego (o dziwo!) nie mam w swojej kolekcji za wiele, a jest przecież taki śliczny :)  Mam w sumie dwa odcienie pomarańczu, ale ich nie noszę za często. Ten mnie bardzo zauroczył, jest taki wiosenny i radosny, wręcz orzeźwiający letni kolor :)
Szczerze powiedziawszy jest to mój pierwszy lakier inglota, możliwe że nie ostatni...
Pędzelek jest idealny do malowania, nie za duży, nie za mały :) Staram się malować precyzyjnie, czasami wystarczą 3 pociągnięcia i warstwa położona, a czasami zdarza się i więcej ;)
Sam lakier kryje dobrze, jedna warstwa niestety czasami robi prześwity. Na zdjęciach widoczne nałożone dwie warstwy lakieru i jak widać jest to wystarczające :) Lekko smuży, ale warstwa top coat wszystko wyrównuje ;)
W sumie schnie dość szybko.
Lakier nie jest za bardzo trwały, na drugi dzień lekko się odprysnął (na jednym paznokci minimalnie ale jest), a na innym paznokciu lekko ścierać. A kolejnego dnia nadawał się tylko do zmycia... Niby nie tak źle, ale chciałabym, aby wytrzymywał  troszkę dłużej...

Cena: 20zł /15ml
Dostępność: sklepy Inglot






Kolor świetny, Inglot w swojej ofercie ma bardzo dużo świetnych odcieni lakierów, więc jest w czym przebierać. Jedyny minus to trwałość... Myślę, że jeszcze na coś kiedyś się skuszę, tym bardziej, że to Polska firma :)

pozdrawiam,

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień :) chyba muszę go kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polowałam na niego, polowałam i w końcu odpuściłam... trochę żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tak szybko odprysnął, bo kolor jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie :) poza tym u mało kogo go widziałam,a to in plus :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety u mnie na drugi dzień każdy Inglot odpryskuje;/ A kolorek ładny, ale raczej nie podobałby mi się na moich dłoniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby się jakiś dobry podkład pod lakier, który przedłuży trwałość ;) Mi bardzo się podoba ;)

      Usuń
  6. Piękny kolor chociaż mnie osobiście cena zraża

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny, ale chyba nie zgrałby się z moim kolorem skóry. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor cudny, ale ta trwałość mnie nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejuuu. jaki śliczny kolorek! mamooo, kup miii :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor ;) ja jakoś nie przepadam za lakierami z Inglota :/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię pastele na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mnie ta pomarańczka zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet ja takiego koloru nie mam w swojej kolekcji! cudowny <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger