czerwca 26, 2013

Golden Rose, piaskowy lakier nr 66







Od kiedy zobaczyłam piaski Golden Rose na paznokciach u dziewczyn od razu sama miałam chęć na nie :) Wcześniej miałam piaski z Wibo, ale tamte mają brokat, a to do mnie nie koniecznie przemawia. Postanowiłam kupić sobie dwa, dziś czas na jeden z nich o ślicznym łososiowym kolorze o numerze 66.
Ten lakier schnie ekspresowo. Wystarczy poczekać chwilę, aż utworzy się piaskowa tekstura i gotowe. Dwie warstwy pozwalają na idealne krycie i nie ma żadnych prześwitów. Pędzelek idealnie pasuje do paznokcia i świetnie się maluje.
Lakier jest bardzo trwały, wytrzymuje spokojnie kilka dni, no chyba, że mamy jakieś domowe prace (np. przy użyciu CIFa czy innego środka myjącego) i od razu schodzi z końcówek, ale to normalka ;) jednak miałam nadzieję, że ten lakier wytrzyma takie "przeciążenia" ;)
Cena: 12,90 zł
Dostępność: tutaj

Przecudowny kolor, który strasznie mi się podoba i świetnie wygląda do opalonych rąk :) Do tego ta tekstura, która wygląda jak cukrowa posypka i z daleka nie rzuca się w oczy. Warto za niego zapłacić każde grosz !!

pozdrawiam,

46 komentarzy:

  1. ojeju jeju jestem chora jak widze ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejszy lakier z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, ale wole brokatowe piaski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za kazdym razem kiedy go widzę na jakimś blogu to oczy mi się aż świecą. Musze go w koncu kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. siedzę i podziwiam go na swoich pazurkach ;) śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ulubieniec lata wielu blogowiczek

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę go chcę, ale mam bana na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny :D Ja niestety nie mam do nich dostępu ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczny szkoda ze nie skusiłam się ostatnio na niego w sklepie. Teraz widzę ze popełniłam błąd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie mam go na paznokciach! le niestety po 1,5 dnia odprysnął, więc idzie do zmycia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w piaskach z brokatem, ale przekonałaś mnie do tych bez. Muszę się zaopatrzyć w przynajmniej jeden. Śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny! ja właśnie na pazurkach mam z Lovely i też mnie ten brokat drażni :( a do GR nie mam dostępu...chyba pozostaje mi allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba ;) to będzie mój nowy łup w sieci golden rose :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet ładny skubaniec jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że nie posiadam tego lakieru, to go uwielbiam!
    Chyba w końcu muszę go zacząć szukać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tynk! Ale podoba mi się taki bez drobinek. Taki bardziej klasyczny ma swój urok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor. Byłam dziś w sklepie GR, ale skusiłam się na neony.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten mi się mniej podoba, chociaż cała seria jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o jejku, jaki on cudowny, też go chcę♥

    OdpowiedzUsuń
  20. idealny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  21. jak nie wypróbuje tych lakierów to padne normalnie.. :P A jak znajdę ten kolorek (choć już mam w planach jeszcze z 10) to będe mega szczęśliwa: D

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy kolor. niby stonowany, a jednak taki neonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakiery piaskowe kojarzą mi sie z takimi chropowatymi ścianami jakie sie kiedyś robiło w domach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. już na którymś z kolei blogu widzę ten lakier *.* cudowny jest

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakier jest śliczny, chyba się skuszę i go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda bosko, ale pewnie ciężko się zmywa ;p Efekt mimo to powalający! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger