kwietnia 01, 2018

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - marzec 2018

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - marzec 2018

Dotarło do mnie pudełko Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII, dlatego czas na pokazanie Wam zawartości. Ciekawa byłam strasznie co tam się znalazło, a gdy już poznałam kosmetyki, które tam się znalazły to zdecydowanie uważam, że zawartość jest ciekawsza niż w poprzednim miesiącu :)


Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - marzec 2018

W pudełku znalazło się 5 produktów pełnowymiarowych, jeden produkt w wersji Travel Size i jeden upominek :) Koszt takiego pudełka to 49 zł z wysyłką, a dostępny jest TUTAJ. A więcej na temat samych produktów poczytacie dalej :)

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - marzec 2018
Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - marzec 2018

Apis, pielęgnacyjny krem do rąk - Nie jestem fanką kremów do rąk i używam rzadko, a mam dwa aktualnie otwarte i używam na zmianę, plus jedno opakowanie w pracy. Ten na pewno poleci dalej, bo takiej dużej butli nie zużyję.
24 zł / 300 ml

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - krem do rąk Apis

Rable, Punktor - preparat przeciwtrądzikowy do stosowania miejscowego - nie wiem czy wiecie, ale marka ta to nowa marka laboratorium Jadwiga, więc myślę, że kosmetyk może być świetny. Czasami pojawiają się u mnie niespodzianki, także może okazać się idealny - zobaczymy :)
24,90 zł / 15 ml

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - Rable punktor

RSS Professional Cosmetics, beauty Cleaner make-up tool remover - na początku myślałam, że to jest żel do twarzy, a doczytałam i okazało się, że jest to produkt do mycia gąbeczek, pędzli czy akcesoriów do makijażu. Fajnie, na pewno go sprawdzę i pewnie dam Wam znać za jakiś czas co o nim sądzę, a może i porównam z moim obecnym olejkiem Isany, chyba wszystkim znanym :) 
49 zł / 200 ml

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - RSS Professional Cosmetics
Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - RSS Professional Cosmetics

HerbOlive, peeling do stóp - oliwkowy z miętą - tutaj też zapowiada się ciekawy kosmetyk, jest to peeling do stóp w kremie. Nie lubię kremować stóp, ale czasami peeling się przydaje, a tutaj fajnie, bo ma ekstrakt z mięty, oliwę z oliwek, aktywny organiczny aloes oraz granulki z pestek oliwek. Ten kosmetyk występował w pudełku zamiennie z żelem do zmęczonych stóp. A produkt jest tutaj w wersji travel size.
23,99 zł / 150 ml (ok. 4,8 zł / 30 ml)

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - HerbOlive - foot scrub

Jafra Cosmetics Polska, biały korektor - takiego korektora to jeszcze nie widziałam, więc jestem bardzo ciekawa. Myślałam, że może po aplikacji zmienia kolor jak bywają czasami kremy CC, ale nie. Jest biały. Spróbuję go użyć pod podkład, ale muszę poszukać czy gdzieś nie piszą konkretnie jak go używać, póki co jestem zaciekawiona! A może też się nadawać do rozjaśniania korektorów?? Zobaczymy :)
39 zł / 15 ml

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - Jafra Cosmetics Polska bialy korektor
Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - Jafra Cosmetics Polska bialy korektor

MIYO, puder brązujący Sun Kissed Powder - cieszę się również z tego produktu, choć bronzerów mam masę, a ostatnio polubiłam bronzer Pixie. Mimo wszystko dam mu szansę, bo ma ładny odcień i nie ma drobinek, może też wrócę z recenzją za jakiś czas :)
15,99 zł / 10g

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - MIYO puder brązujący
Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - MIYO puder brązujący
Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - MIYO puder brązujący

Silikonki, opaska na rękę - trafiła mi się akurat beznadziejna wersja ;) Nie podoba mi się, chociaż i tak bym jej nie nosiła... Nawet nie mam komu dać, bo córeczka jeszcze za mała na takie gadżety.
10,50 zł / szt.

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - Silikonki

Perfumeria "Zapach Orientu", tester perfum - po otwarciu opakowania pierwsze co to "uderzył" mnie ten zapach. Ziołowy, orientalny, ale mega przyjemny, trochę zmysłowy. Użyłam i powiem Wam podoba mi się :) Trochę ciężki zapach i byłby fajny na zimę, na wiosnę zdecydowanie nie - mój zapach to Al Haramain Belle. Jest to prezent do pudełka, więc cena nie została podana,  ale sprawdziłam to te perfumy 75 ml kosztują 100 zł.

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII - Zapach orientu

Inspired By U.R.O.K. Edycja XXIII to pudełko na plus jak dla mnie. Większość kosmetyków to dla mnie nowości i bardzo mnie to cieszy, bo o to chodzi w tych pudełkach! W końcu marki, których nie znam, a chciałabym poznać :) Jedynie co krem do rąk i opaska polecą gdzieś dalej. Ale nareszcie nie ma oklepanych marek, które się ciągle powtarzają, także ja jestem zadowolona :) 


A co Wy sądzicie o tej zawartości?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger