kwietnia 12, 2018

Porównanie rozświetlaczy w płynie - Lumene vs Eveline

Rozświetlacz w płynie - Lumene i Eveline

Lubię rozświetlacze, kiedyś rzadko po nie sięgałam, a gdy poznałam te w płynie to się zakochałam. Dziś chcę Wam pokazać moje dwa ulubione rozświetlacze, po które sięgam niemal codziennie, mianowicie chodzi o Lumene oraz Eveline.

Rozświetlacz w płynie - Lumene

Rozświetlacz z serum Midnight Sun
Instant Illuminazer to rewolucyjny, hybrydowy rozświetlacz, łączący świat pielęgnacji z makijażem. Dzięki wysokiej zawartości najczystszej na świecie arktycznej wody źródlanej, ekstraktu z nasion arktycznej maliny moroszki oraz przeciwzmarszczkowych peptydów nawadnia, odżywia i odmładza skórę. Płynna  i niezwykle lekka, doskonale wtapiająca się formuła sprawia, że cera wygląda świeżo i zdrowo, a odbijające światło pigmenty nadają jej wyjątkowego blasku. Produkt może być stosowany samodzielnie lub też można dodać kroplę do serum tonującego.
Nie zawiera 
parabenów, donorów formaldehydu, oleju mineralnego.
Cena: ok. 120 zł / 15 ml

Rozświetlacz w płynie - Lumene i Eveline

Eveline, All in One, Cream Face Illuminator
Kosmetyk do strobingu o lekkiej, kremowej konsystencji i rozświetlającej formule. Nadaje makijażowi twarzy modny efekt „glow". Rozświetla i odmładza. Perfekcyjnie stapia się z podkładem i subtelnie rozjaśnia twarz w miejscach aplikacji. Można stosować samodzielnie lub mieszać z kremem, czy podkładem.
Dostępny w 2 odcieniach: 01 Light i 02 Gold.
Cena: ok. 12 zł / 8 ml

Rozświetlacz w płynie - Lumene i Eveline

Opakowanie i aplikator rozświetlacza Eveline

Zacznę może od opakowań i aplikatorów. Wcale się nie dziwię, że rozświetlacze Eveline są umieszczone w eleganckich kartonikowych opakowaniach, skoro wyglądają jak lakier do paznokci i nie mają na szkle żadnego nadruku, tylko na nakrętce. Sam aplikator również pozostawia wiele do życzenia, chociaż to dziwne, ale odcienie mają różne pędzelki. Wersja gold ma krótki, gładki pędzelek, a wersja light dłuższy i rozczapierzony, ale oboma aplikuje się dobrze produkt.

Opakowanie i aplikator rozświetlacza Lumene

Jeżeli chodzi o rozświetlacz Lumene to jego opakowanie jest dużo lepiej dopracowane, szklana buteleczka z pipetką. Również standardowo jest zapakowany w biały, elegancki kartonik. Nie mam co do niego żadnych zastrzeżeń.

Rozświetlacz w płynie - Lumene i Eveline

Aplikacja rozświetlaczy w płynie

Sama aplikacja obu rozświetlaczy nie stanowi dla mnie trudności i wygląda tak samo. Aplikuję na skronie odpowiednią ilość i wklepuję opuszkami palców. Nie wcieram, nie rozcieram, nie używam pędzla, tylko delikatnie wklepuję. Wtedy efekt jest najlepszy i najbardziej wyraźny :)

Konsystencja 

Eveline jest kremowa, gęstsza niż Lumene, które właśnie jest trochę leiste, ale nie spływa z twarzy, chyba że puszczę więcej z pipetki to popłynie ;)

Rozświetlacz w płynie - Lumene i Eveline

Kolor

Zimą miałam fazę na jasne i zimne odcienie rozświetlaczy i taki właśnie jest Light z Eveline. Bardzo mi się spodobał i to po niego często sięgałam. Kolor Gold jest bardziej ciepły, dla mnie za bardzo i nie często po niego sięgam.
Lumene poznałam wcześniej i od tego momentu pokochałam rozświetlacze w płynie. Ten odcień jest dla mnie trochę mieszanką light i gold, trochę wpada w róż :) Po wklepaniu pięknie rozświetla, daje piękną taflę na twarzy.

Trwałość

Rozświetlacze obu marek mają podobną trwałość, utrzymują się praktycznie cały dzień na twarzy, aż do demakijażu, choć tracą w ciągu dnia na intensywności.

Rozświetlacz w płynie - Lumene i Eveline
Rozświetlacz Lumene

Rozświetlacz Lumene ma dodatkową zaletę - jest to produkt do makijażu hybrydowego. Czym jest makijaż hybrydowy pisałam tutaj. W skrócie zawiera w sobie różne ciekawe składniki aktywne, które dodatkowo mają pielęgnować naszą cerę.

Rozświetlacz w płynie - Lumene i Eveline

Poniżej pokazałam rozświetlacz Eveline, Lumene jakoś nie doczekało się zdjęć na twarzy :(

Rozświetlacz w płynie - Lumene i Eveline
Rozświetlacz w płynie - Lumene i Eveline
Rozświetlacz w płynie - Lumene i Eveline
Eveline light
Lumene Invisible illuminattion - rozświetlacz midnight sun
Lumene Invisible illuminattion - rozświetlacz midnight sun

 Eveline, Contour Sensations, kredka do konturowania twarzy

Na zdjęciach widzicie jeszcze rozświetlacz Eveline w kredce i dla mnie to jest całkowita porażka niestety. Podczas aplikacji mam wrażenie, że trochę zbiera podkład. Rozświetlenie jest bardzo słabe, owszem delikatnie rozświetla, ale nie jest to taki blask jak w przypadku produktów w płynie. Poleci dalej, bo nie polubiłam go.

Rozświetlacz w płynie - Lumene i Eveline

Bardzo polubiłam rozświetlacz w płynie Eveline, ale nie jest to taka petarda jak Lumene. Oba dają ładną poświatę i założę się, że nie byłoby widać aż tak ogromnej różnicy, gdybym użyła ich w jednym makijażu. Jednak opakowanie, aplikator, zapach i sam wygląd sprawia, że zdecydowanie wolę sięgać po produkt Lumene. Co prawda cena za Eveline jest dużo niższa, więc na początek warto spróbować sobie, czy takie rozświetlanie w płynie nam odpowiada, bo jest wart zakupu.

Lubicie rozświetlacze? Używacie ich na co dzień? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger