kwietnia 20, 2018

Eveline: Metaliczne pomadki Aqua Metallic, błyszczyki All in One i pomadki Aqua Trend Red Collection {Swatche}

Eveline: Metaliczne pomadki Aqua Metallic, błyszczyki All in One i pomadki Aqua Trend Red Collection

Jakiś czas temu pojawiło się u mnie kilka nowości Eveline, m.in. kosmetyki do ust: pomadki z kolekcji RED, metaliczne pomadki oraz błyszczyki. Postanowiłam pokazać Wam wszystkie kolorki, które do mnie trafiły i co o nich sądzę :)

Eveline pomadki Aqua Trend Red Collection

Aqua Trend Red Collection pomadka ultra-nawilżająca 
Czerwone usta nigdy nie wychodzą z mody. To klasyka, która podkreśla kobiecość. Od lat po czerwoną pomadkę sięgają ikony stylu . Czerwień świetnie sprawdza się zarówno na wyjątkowe okazje, jak i również na co dzień, do mniej formalnych zestawów. Nowa, trendowa Kolekcja Czerwieni Eveline Cosmetics to wyjątkowa głębia klasycznych, kultowych odcieni i długotrwała moc nawilżenia. Innowacyjna receptura pomadki Aqua Trend, pozwala uzyskać głębię koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja rozkosznie podkreśla krągłość ust i delikatnie nawilża przez wiele godzin. Miękka i lekka formuła zapewnia uczucie wygładzenia i długotrwały połysk. 
Cena: 17,99 zł / szt.

Eveline Metaliczne pomadki Aqua Metallic
Eveline Metaliczne pomadki Aqua Metallic

Pomadka AQUA METALLIC Lipstick - EVELINE COSMETICS
Mocny, błyszczący makijaż tylko na wieczorne wyjścia? Już nie! Od dziś trend, który był zarezerwowany dla nocnej oprawy staje się dostępny również w pełnym świetle dnia. POMADKA AQUA METALLIC to rewolucja w segmencie pomadek do ust. Coraz częściej styliści i wizażyści sięgają po pomadki z metalicznym połyskiem. Metaliczne usta dają wrażenie, że są pokryte błyszczącą taflą. Właśnie taki look można uzyskać dzięki pomadce AQUA METALLIC. Kremowa konsystencja zapewnia łatwą aplikację i równomierne rozprowadzenie na powierzchni ust, a receptura bogata w składniki odżywcze gwarantuje odpowiedni poziom nawilżenia i pielęgnacji. Duża ilość składników pigmentacyjnych zapewnia doskonałe krycie już od pierwszego pociągnięcia.  Kolor sam w sobie jest głęboki i nasycony, a połysk utrzymuje się przez cały czas obecności pomadki na ustach – to nawet kilka godzin intrygującego wyglądu ust.
Cena: 15,10 zł

Eveline błyszczyki All in One lip gloss

ALL INE ONE Lip gloss - błyszczyk do ust
to wymarzony kosmetyk dla pań , które lubią akcentować usta, ale nie lubią używać pomadek. Błyszczyk jest o wiele mniej zobowiązujący. Nawilża usta i podkreśla je w zmysłowy sposób, jednak nie wymaga takiej precyzji jak szminka. Usta pomalowane błyszczykiem nabierają „mokrego” wyglądu, jakby były nieustannie nawilżone. Zaakcentowane blaskiem usta dodają świeżości i charakteru każdej stylizacji, niezależnie czy jest to stylizacja dzienna czy wieczorowa.
Cena: 15,99 zł / szt.



Aqua Trend Red Collection pomadka ultra-nawilżająca


Eveline pomadki Aqua Trend Red Collection
Eveline pomadki Aqua Trend Red Collection

Pomadki Aqua Trend z kolekcji Red spodobały mi się najmniej. Nie jestem fanką czerwieni na ustach u siebie, bardziej sięgam po odcienie różu. Tutaj nawet jeden kolorek (823) spodobał mi się najbardziej, ale pomadki aplikuje się koszmarnie. Są bardzo miękkie i trochę trudno jest równo zarysować kontur ust, bez konturówki nie ma co nakładać, przynajmniej u mnie. Na zdjęciach poniżej widać trochę prześwity i nie dało się tego zamalować :/ do tego trwałość nie powala, trzeba też uważać, bo się rozmazują, ale wiadomo są to kremowe pomadki.
Same opakowania są kiepskie i bardzo mi się nie podobają, są plastikowe, trochę tandetne :(
Pomadki może i wyglądają ładnie na ustach po BARDZO dokładnej aplikacji, ale ja się ich pozbyłam z powodów wyżej wymienionych.

Eveline pomadki Aqua Trend Red Collection

Eveline pomadki Aqua Trend Red Collection

Pomadka AQUA METALLIC Lipstick


Eveline Metaliczne pomadki Aqua Metallic
Eveline Metaliczne pomadki Aqua Metallic

Te metalowe pomadki podobają mi się dużo bardziej niż Aqua Trend pod kątem koloru i opakowań. Są ładniejsze, a kolorki dość ładne. Na początku byłam bardzo podjarana całą kolekcją, ale w miarę noszenia coraz mniej mi się podobały. 
Mają w sobie pełno brokatu, który wchodzi w zakamarki ust. Brzydko się "zjadają", bo zostają na brzegach, mimo że nie są wcale bardzo trwałe. Już po wypiciu kawy zaczęły się ścierać, także trzeba pilnować.
Ja najbardziej polubiłam kolor 803 i 804 i te u mnie zostały, reszta poleciała dalej. 
Moda na metaliczne usta wydaje się fajna, ale jeszcze nie widziałam osoby na ulicy w takich ustach :D Kiedyś to było modne i pomadki te powinny spodobać się naszym babciom :) Ja zdecydowanie wolę matowe usta, choć po 804 myślę, że jeszcze nie raz sięgnę.

Eveline Metaliczne pomadki Aqua Metallic
Eveline Metaliczne pomadki Aqua Metallic


ALL IN ONE Lip gloss - błyszczyk do ust


Eveline błyszczyki All in One lip gloss
Eveline błyszczyki All in One lip gloss

Ogólnie nie przepadam za błyszczykami, lepkimi ustami i błyskiem, dlatego w ogóle miałam ich nie dostać, ale jak już się pojawiły to Wam je pokażę :) 
Błyszczyki dają na ustach fajną taflę, pięknie się błyszczą i wyglądają zdrowo. Każdy z nich na ustach wygląda podobnie, choć te ciemniejsze dają bardziej wyraźny kolor. Ogólnie byłyby fajnym produktem, gdyby nie ten wszechobecny brokat... Jest wszędzie, wżera się w usta i jak błyszczyk znika to i tak zostaje.

Eveline błyszczyki All in One lip gloss

Pomadki Aqua Trend Red Collection  niestety nie spodobały mi się, trzeba się dość mocno napracować, aby ładnie i równo nałożyć je na usta. Trwałość i wygląd opakowań też nie zachęca do używania, więc poleciały dalej. Metaliczne pomadki Aqua Metallic to hit sezonu i tak na makijażach instagramowych mogą wyglądać super, to tak na żywo już uważam szałowe nie jest (może już za stara jestem na takie trendy ;D ). Ale sobie zostawiłam subtelny 804 i 803 wpadający w róż.
Co do błyszczyków All in One to mogłyby być ciekawe, ale jak dla mnie za dużo brokatu.


Znacie te produkty? Lubicie metaliczne pomadki? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger