maja 25, 2018

Braun Silk Expert 5 IPL - Moja opinia po 8 tygodniach stosowania {Zdjęcia przed i po}

Braun Silk Expert 5 IPL

Jestem w sumie po 9 zabiegach depilacji Braun Silk Expert 5 IPL na łydki i 8 zabiegach na okolice bikini i pachy. Widzę już, że to działa i śpieszę by przekazać Wam wszystkie moje spostrzeżenia, które do tej pory zauważyłam :) Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam!

Braun Silk Expert 5 IPL


Braun Silk Expert 5 IPL

Widziałam w komentarzach pod postem gdzie pokazywałam Wam ten depilator, wiele z Was pisało, że jesteście bardzo ciekawe efektów i jak się sprawdzi. Miałam zamiar napisać szybciej post po 4 zabiegach, jednak nie widziałam zadowalających efektów, żeby się nimi dzielić. Teraz jestem po 8 zabiegach i mogę Wam powiedzieć dużo więcej. 

>> Depilacja IPL czy laserowa?

Braun Silk Expert 5 IPL

Depilacja IPL - dla kogo? Ustawienia mocy

Zacznę od informacji na temat korzystania z urządzenia, ponieważ niestety nie każdy może tego użyć. Najlepiej radzi sobie z ciemnymi włoskami i jasną skórą, więc oczywiście najlepiej używać go na nieopaloną skórę. Skóra osoby o ciemnej karnacji zawiera więcej melaniny, więc może wchłaniać więcej światła niż jest to wskazane i ból może być po prostu większy.
Poza tym będzie też idealny dla osób, które mają problem z wrastającymi włoskami!
Na opakowaniu została też przedstawiona tabelka dla jakich odcieni skóry i włosków będzie odpowiedni, zobaczcie w poście, który podlinkowałam wyżej.
Ten depilator ma coś rewelacyjnego, tzn. możliwość ustawienia mocy, są dostępne 3: dla skóry delikatnej, bardzo delikatnej i bardzo wrażliwej. Po włączeniu automatycznie ustawia się najsilniejsza moc IPL, wtedy zapala się biała dioda. Po przyciśnięciu przycisku znajdującego się pod diodą zmieniamy moc na mniejszą i wtedy dioda zapala się na niebiesko, po kolejnym naciśnięciu dioda zaczyna mrygać na niebiesko, wtedy moc jest najsłabsza. 

No i jeszcze muszę wspomnieć o tym, że Braun Silk Expert 5 IPL posiada 300 000 błysków, co powinno wystarczyć na 15 lat korzystania z urządzenia

Braun Silk Expert 5 IPL - opinia
biała dioda - najsilniejsza moc IPL
Braun Silk Expert 5 IPL - opinia
niebieska dioda - średnia moc IPL, niebieska mrygająca dioda - najmniejsza moc IPL

Jak używać?

Gdy miałam go użyć pierwszy raz przeczytałam całą instrukcję dokładnie, chciałam być przygotowana do pierwszego użycia, bo nie ma co ukrywać byłam całkiem zielona w tym temacie :) Jak używać depilatora IPL? 
  • Za pomocą maszynki do golenia najpierw usuwamy włoski z miejsc, które będziemy depilować za pomocą IPL. Nie możemy użyć wosku, bo wyrwie nam włoski i nie będzie czego osłabiać, tutaj chodzi o to, aby zgolić włos i aby cebulka została. Za pomocą IPL będziemy ją osłabiać. W zestawie z depilatorem otrzymałam maszynkę Venus z wymienną głowicą i ja właśnie taką samą maszynkę używałam od baaardzo długiego czasu i ją uwielbiałam i nadal uwielbiam :)
  • Przykładamy głowicę urządzenia do osuszonej skóry i zaczynamy depilację. Trzeba ją dobrze przyłożyć do skóry, ponieważ gdy zostanie źle przyłożona diody znajdujące się po bokach zapalą się na czerwono (zdjęcie niżej). Jak będzie dobrze przylegać to będą paliły się diody na biało. Im więcej diod się pali, tym większa moc IPL.
  • Na większe obszary ciała można użyć trybu płynnego, wystarczy przytrzymać przycisk i przeciągać po skórze. Wiązka światła jest uwalniana co 1-2 sekundy, więc po takim "strzale" przesuwamy głowicę o 2-3 cm. Także depilacja łydek może zająć nawet 7 minut!
Braun Silk Expert 5 IPL - opinia
Braun Silk Expert 5 IPL - opinia

Teoria teorią, ale jakie są moje wrażenia?

Ogólnie pierwsze efekty można zobaczyć po 4-12 zabiegach, ja pobrałam aplikację Braun, dzięki której śledzę i pilnuję ilość zabiegów, bo zaczęło mi się po kilku wszystko mieszać :D
Zacznę od tego, że ja póki co jestem na etapie depilacji łydek, okolic bikini i pach. Najbardziej zależało mi na łydkach i chciałam najpierw się wprawić i przekonać jakie IPL daje efekty i czy warto go stosować.
Powiem Wam, że po tych 8 zabiegach jestem zachwycona! Pierwsze użycia były dłuższe (pierwszy raz ok. 15 minut), ale im dalej tym szybciej mi idzie i rzeczywiście jestem w stanie wydepilować obie łydki w niecałe 10 minut. Mam też wrażenie, że pierwsze użycia były prawie bezbolesne, teraz przy dziewiątym zabiegu boli mocniej, zwłaszcza tył łydek, bliżej uda. Tam nadal używam najsilniejszej mocy, ale nie jestem już w stanie tego robić trybem płynnym, bo po takim strzale muszę pomasować skórę, bo nie jest to przyjemne - jakby ktoś ukłuł kilkoma igłami na raz.
Dzięki IPL włoski na łydkach odrastają dużo wolniej i odrasta ich dużo mniej! Kiedyś musiałam golić nogi max. co 3 dni, bo czarne włoski są dość mocno widoczne.
Teraz praktycznie nie muszę golić nóg, po tygodniu włosków praktycznie nie widać, są maleńkie i jest ich bardzo mało. 
Oczywiście muszę dodać, że przed rozpoczęciem depilacji IPL i tak miałam dużo mniej włosków na łydkach niż kiedyś, ponieważ dobrych parę lat temu korzystałam z depilatora, który wyrywał włoski i je osłabił, ale po nim zaczęły wrastać i nabawiłam się problemów, przez co go odstawiłam.
Po depilacji IPL nogi są mega gładkie, nie ma nareszcie żadnych podrażnień (co zdarzało się notorycznie), nie ma żadnych wrastających włoskach na nogach! Po prostu bajka! Jestem zakochana i nie mam zamiaru porzucić tego sposobu depilacji, chcę utrzymać ten efekt :)
A po cyklu 4-12 zabiegów, jeżeli zauważymy brak wzrostu włosów możemy przejść do fazy kontrolnej i stosować go rzadziej, np. raz na miesiąc, raz na 2 tygodnie, raz na pół roku - jest to indywidualne.

Braun Silk Expert 5 IPL efekty

Ale bikini i pachy już nieco słabiej...

Uzyskałam trochę gorsze wyniki jeżeli chodzi o bikini i pachy, ponieważ używałam w większości średniej mocy, największa moc była zbyt bolesna. Często używałam średniej mocy i w okolicach bikini nie było to mocno upierdliwe, ale im niżej tym bardziej bolało. 
Jednak jakoś po 6 zabiegu zrobiły mi się podrażnienia po goleniu i wtedy niepotrzebnie użyłam depilatora na to miejsce, spowodowało to jeszcze większe podrażnienia. Także muszę poczekać, aż się ranki zagoją i będę mogła dalej używać w te okolice. Jednak i tak widzę, że włosków odrasta mniej, są takie "łyse" miejsca, gdzie nie rosną, a inne gdzie rosną normalnie, więc jeszcze muszę je traktować depilatorem :)
W okolicach pach tak samo, nie ma tam żadnych podrażnień, ale większość włosków jednak rośnie tak jak rosło, ale pojawiły się też małe puste "placki", co napawa nadzieją :)

A jeszcze jeżeli chodzi o łydki to sami zobaczcie niżej... Brrr ;)

Braun Silk Expert 5 IPL efekty
Włoski przed rozpoczęciem depilacji IPL, ok. 2 tygodnie nie golone
Braun Silk Expert 5 IPL efekty
Włoski po rozpoczęciu depilacji IPL, 1,5 tygodnia nie golone

Braun Silk Expert 5 IPL efekty

Po 8 tygodniach jestem zachwycona efektami jakie dał ten depilator Braun Silk Expert 5 IPL. Używam go sumiennie co tydzień i dzięki temu uzyskuję efekty jakie obiecuje producent. Na pewno za dłuższy czas do Was wrócę jeszcze z kolejnym podsumowaniem, bo chcę użyć go na wąsik (mam dość podrażnień po depilacji woskiem), ale czekam z tym do urlopu :)

Jeżeli macie problem tak jak ja z wrastającymi włoskami, to uważam jest to coś świetnego dla Was, oczywiście pod warunkiem tego, że Wasza skóra i kolor włosów jest odpowiednia do użycia tego depilatora. Ja widzę same zalety, no może oprócz ceny bo jest to inwestycja, ale ja z tą wiedzą którą posiadam na jego temat na pewno odkładałabym na zakup, bo to jest coś wspaniałego!

Korzystaliście kiedyś z depilatora IPL?



Depilator IPL otrzymałam na marki Braun, ale nie ma to wpływu na moją opinię, jest ona obiektywna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger