maja 09, 2018

Pomada do brwi Delia Cosmetics, która... nie jest pomadą??

Pomada do brwi Delia Cosmetics dark brown

Pomady do brwi to jest coś po co lubię sięgać, ogólnie lubię mieć zadbane brwi i podkreślam je zawsze w każdym makijażu. Od dawna sięgam głównie właśnie po pomady, ale mam też kredki czy barwiące żele do brwi, po które sporadycznie lubię też sięgać dla odmiany. Dziś chciałam Wam pokazać produkt, który niestety trochę mnie rozczarował, a mianowicie chodzi o pomadę do brwi Delia Cosmetics.


Pomada do brwi Delia Cosmetics dark brown


DELIA STYLIST BROW POMADA DO BRWI CIEMNY BRĄZ Przedłużona trwałość pomady pozwala podkreślać naturalne piękno każdego dnia, a na specjalne okazje będzie doskonałym wykończeniem mocniejszego makijażu.
Za pomocą dwustronnego aplikatora łatwo wyprofilujesz wymarzony kształt i wypełnisz ubytki oraz ułożysz niesforne włoski i nadasz idealny, jednolity kolor.
Cena: 8,99 zł


Pomada do brwi Delia Cosmetics dark brown


Gdy zobaczyłam na blogach, że są nowe kosmetyki do brwi Delia Cosmetics to bardzo mnie to zaciekawiło. Ogólnie jak widzę, że na rynku pojawia się nowość do brwi, zwłaszcza pomada to mam chęć to kupić :D
Tę pomadę dostałam od Izy, jako że jej kolor nie odpowiadał. Byłam jej bardzo ciekawa, więc czym prędzej ją użyłam i pierwsze użycie to było ogromne rozczarowanie...


Pomada do brwi Delia Cosmetics dark brownPomada do brwi Delia Cosmetics dark brown


Zacznę może od opakowania, które jest plastikowe, ale dobrze się domyka. Do opakowania dołączony jest dwustronny pędzelek, bardzo wygodny i idealny na podróż.
Jeżeli chodzi o konsystencję to według mnie klient jest wprowadzany w błąd. To nie jest pomada do brwi. Jest to wosk barwiący brwi i porównałabym go do Brow This Way od Rimmela. W przypadku wosku ta konsystencja jest tępa, ciężko się nabiera i trudniej się rozprowadza. Pomada jest kremowa, gładko sunie po skórze, delikatne dotknięcie pędzlem nabiera sporo produktu i trzeba delikatnie aplikować, no jest po prostu zupełnie inne.


Pomada do brwi Delia Cosmetics dark brown
Pomada do brwi Delia Cosmetics dark brown








Pomada do brwi Delia Cosmetics dark brown


Efekt na brwiach jest ok, ładnie podkreśla brwi, przy okazji jako że jest woskiem to je ujarzmia i jak dobrze się przygładzi palcem po nałożeniu to będą się trzymać. Troszkę gorzej z trwałością, bo w ciągu dnia czasami zdarza mi się dotknąć brwi, przejechać palcem i widziałam brązowe, delikatne rozmycie na czole, czy pod brwią :( Po nałożeniu pomady nie zdarzyło mi się to ani razu.


Pomada do brwi Delia Cosmetics dark brown
Pomada do brwi Delia Cosmetics


W sumie czuję rozczarowanie, w końcu mogę oczekiwać pomady, tak jak napisał producent, a nie wosku barwiącego brwi? Dla mnie są to zupełnie różne produkty, więc to taka mała gafa marki Delia. Co do samego produktu to nie będzie moim ulubieńcem ze względu na trwałość, brwi wypełnia jak trzeba, ale po prostu nie przepadam za woskami do brwi i raczej też nie będę po niego za często sięgać. Jeżeli lubicie woski barwiące do brwi to za tę cenę można spróbować i przekonać się na swojej skórze :)

Znacie nowe produkty do brwi Delia Cosmetics? Lubicie pomady do brwi? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger