lipca 18, 2012

Lakiery Rubens - tanie, ale czy dobre?



Niedawno sobie kupiłam na rynku dwa lakiery na próbę, były bardzo tanie (3zł). Od razu pokochałam je za te kolory :) Niestety nie mają numerków, dziś prezentuję jeden z nich.
Ja mam słabość do niebieskości na paznokciach, po prostu uwielbiam...




Jeżeli chodzi o lakiery tej firmy, to:
  • są nietrwałe, na 2 dzień mam zadrapania,
  • długo schną, bez wysuszacza ani rusz,
  • są tanie,
  • słabe krycie,
  • cienki pędzelek, który tylko uprzykrza malowanie.
Kolory są świetne, ale raczej więcej nie skuszę się na ich kupno...


Wczoraj udało mi się uwiecznić piękną tęczę... Istne cudo, takiej wyraźnej tęczy dawno nie widziałam :)


pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. nie za ciekawy ten lakier ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż kolor piękny. Świetna tęcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor fajny ale jak się sprawuje - makabra
    Tęcza śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny, podobny do essence 53 you belong to me.
    A tęcza super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor identyczny :) Będę chyba szukać takiego tylko trwalszego...

      Usuń
  5. Jeden z moich ulubionych kolorów :) Mam podobny, chyba z Wibo :>
    Piękna tęcza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna tęcza!
    Szkoda, że kiepski ten lakier, bo kolor ma cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli jakość kiepska. nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze słaby, tęcza śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknaaaa tęcza! I kolor lakieru, szkoda, że jakość taka...

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że krótko się utrzymuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor fajny. Jednak go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znoszę lakierów, które długo schną.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, ale jakoś nie najlepsza... Chociaż nie wszystkie tanie lakiery tak mają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O taka piękna tęcza była przedwczoraj w Gdyni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no szkoda ze takie kiepskie, ale kolor przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie widziałam tych lakierów. bardzo podoba mi się ten kolor, nie mam takiego w kolekcji.
    zazdroszczę tęczy, ja dawno u siebie nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolor, ale przyznam szczerze że firmy nie znam i ani razu nie widziałam :) a tęcza bajecznaa .. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam podobny lakier właśnie teraz na paznokciach :)
    Z tego co piszesz to ten twój lakier niezbyt ciekawy jest :(
    Świetna tęcza !

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja dawno nie widziałam tęczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjecia teczy przepiekne, kolor lakiru tak samo, tylko szkoda ze tyle minusow :(

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie jeden do mnie przyszedł z wymianki, w dokładnie takim samym kolorze. mam nadzieję, że ja choć trochę go polubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger