grudnia 11, 2012

Colour Alike #204 Kocimiętka







Do dziś na moich pazurkach gościła kocimiętka :) Czyż nie jest prześliczna? ♥
 Jak dla mnie idealny kolor na teraz, świetnie pasuje mi do miętowego zegarka i błękitnej zimowej kurtki :)
Krycie nie jest rewelacyjne, 2 warstwy nie są wystarczające. Dopiero 3 warstwy lakieru zapewniły zadowalające krycie.
Lakier wysechł dość szybko (zawsze używam Quick dry top coat z Essence i to dodatkowo przyspiesza wysuszanie).
 Lakier jest trwały, standardowo 4 dni utrzymał się bez większych uszkodzeń :)

Do kupienia Tutaj. Kolor naprawdę świetny, uwielbiam go :)

pozdrawiam,


17 komentarzy:

  1. Podoba mi się :D
    Ile kosztuje ten przyspieszacz z Essence?

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio czytam bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tych lakierów. sama NARAZIE ;) żadnego nie mam, ale Twoja kocimiętka jest piękna i taka orzeźwiająca :)
    czy ten lakier ma lekki shimmer czy tylko mi się wydaje?
    trochę mnie odstraszają te 3 warstwy lakieru dla idealnego pokrycia, ale skoro szybko schnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma shimmera, to jest pastelowy kolor i jak widać bardzo odbija światło :)

      Usuń
  3. zdecydowanie na tak:) zapraszam na rozdanie u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też by mi do płaszczyka pasował

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękny, jak schnie szybko to nie przeszkadza mi 3 warstwy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ! jak dla mnie niezwykle atrakcyjny na wakacje !

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny jest :D mam na niego ochote :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger