grudnia 09, 2012

Q by Colour alike #110 Nudzę się







Niedawno pokazywałam Wam mój nowy nabytek, a dziś prezentuję go Wam na moich pazurkach. To tak naprawdę pierwsze moje lakiery z tej firmy, są niedrogie i szczerze mówiąc nie spodziewałam się po nich cudów, ale po użyciu troszkę się zdziwiłam jakie są trwałe :)
 Śliczny odcień nude na co dzień, nierzucający się w oczy delikatny kolorek... Tu dwie warstwy lakieru.
Lakier bardzo dobrze kryje, jak widać przy dwóch warstwach nie widać praktycznie żadnych prześwitów. Nie zostawia smug, dzięki top coat z essence wysechł ekspresowo.
Lakier jest bardzo trwały miałam go praktycznie 5 dni na paznokciach i dopiero ostatniego dnia zaczął się odpryskiwać :) Jestem z niego zadowolona.

A tutaj mały gratis, chciałam zobaczyć jak będą wyglądać kropeczki dzięki nowej sondzie, którą kupiłam w naturze i nie mam zastrzeżeń :D


lakiery Colour Alike można kupić Tutaj, i ceny lakierów jak na taką jakość są atrakcyjne.

pozdrawiam,


31 komentarzy:

  1. śliczny kolorek :O i z tymi kropeczkami też się nieźle prezentuje :))
    muszę koniecznie kupić sonde bo już chodzi ona za mną jakieś 2 miesiące i zawsze o niej zapominam :/ haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo za mną sonda chodziła, w końcu poszłam kupiłam za 9zł i można się cieszyć :D

      Usuń
  2. Śliczny kolor. Szkoda, że nie mam żadnego lakieru z tej firmy ...
    A jakiego top coatu używasz z Essence??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Quick Dry Topcoat, na wizażu ma jakoś dużo negatywnych opinii, ale u mnie sprawdza się super, chcę kupi utwardzacz z Essence, ale nigdy go nie widzę już w Naturze

      Usuń
  3. I z kropeczkami i bez wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor! Bardo lubię taki zdobienie ciapkowate! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kropeczki świetne, dodały uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie komponuje się ten nudziak z kropeczkami! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. uu;/ cudowny kolor i te urocze kropki, świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor lakieru bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię nudziaków, ale z kropkami wygląda ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek :)
    Świetny pomysł z kropeczkami, bo wyglądają oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze te kropeczki, a lakier jakby ciut mniej w brąz wpadał to byłby dla mnie idealny i pobiegłabym go kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby nudziak, a wcale nie taki nudny. Super wygląda z kropeczkami. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek z kropkami wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny ten nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny! nigdy nie miałam żadnego lakieru tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię lakiery Barbry ;)
    Na pazurkach właśnie mam nawet kolorek tej marki, tyle że Prząśniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale pięne paznokcie i lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przesliczny nudziak :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger