stycznia 15, 2017

TOP 9 | Najlepsze kosmetyki z kolorówki roku 2016

 Najlepsze kosmetyki z kolorówki roku 2016

Uwielbiam czytać o podsumowaniach roku poprzedniego, gdy piszecie o kosmetykach, które się u Was sprawdziły. Często wtedy mogę się czymś zainspirować i skusić na dany kosmetyk. Tym razem ja mam dla Was taką listę ulubieńców z kolorówki, które sprawdziły się u mnie w poprzednim roku. Zapraszam!


 Infallible L'Oreal podkład

O podkładzie Infallible L'Oreal pisałam oddzielnego posta. Uwielbiam go za krycie i to, że na mojej suchej skórze skórki nie są podkreślone i ogólnie wygląda bardzo ładnie. Szczegółową recenzję przeczytacie TUTAJ.

Catrice HD Liquid Coverage

Drugim podkładem, który pokochałam w poprzednim roku to Catrice HD Liquid Coverage. Był ciężko dostępny i zdobyłam go dopiero z olx ;) Zaskoczył mnie jakością i do tego był tani. Recenzja na jego temat jest TUTAJ.

Catrice, liquid camouflage - korektor

Kolejnym świetnym produktem, który sprawdził się u mnie w tamtym roku to korektor Catrice. Świetnie kryje i rozświetla. Uwielbiam go, a to już któraś z kolei, jak widać już mam zapas ;) Recenzję znajdziecie TUTAJ.

bronzer Vita Liberata

Nad ulubionym produktem do konturowania zastanawiałam się dłużej, ale mimo wszystko bronzer Vita Liberata jest idealny. Mam go już długo co widać po opakowaniu. Uwielbiam go i używam na wyjątkowe okazje. Recenzję znajdziecie TUTAJ.

 rozświetlacz z Lovely

Ten rozświetlacz z Lovely mam od niedawna, ale pokochałam go. Daje tak cudowny efekt na twarzy, że aż chce się go używać. Za jakiś czas będę miała dla Was kolejne rozdanie z kilkoma kosmetykami, gdzie będzie m.in. rozświetlacz w wersji silver!

L'Oreal Volume Million Lashes Fatale.

Najlepszym produktem, który odkryłam w poprzednim roku to L'Oreal Volume Million Lashes Fatale. Tusz ten z moimi rzęsami robi cuda. Chyba każdy tusz tej firmy u mnie świetnie działał, a ten jest wspaniały. Rzęsy do samego nieba! Recenzja jest TUTAJ.

eyeliner Golden Rose

Eyelinerów tak naprawdę używam kilku na raz, bo lubię sprawdzać nowe produkty. Jednak najlepiej sprawdził się u mnie eyeliner Golden Rose. Tylko jak widać opakowanie trochę mocno się starło, bo długo już go używam. Recenzja TUTAJ.

 Lovely K Lips

Odkryciem poprzedniego roku były także matowe pomadki Lovely K Lips. Uwielbiam i goszczą u mnie często. Mam aż 3 odcienie. Recenzje znajdziecie TUTAJ i TUTAJ.

matowe pomadki Golden Rose matte crayon

Matowe pomadki z Golden Rose mam już długo i uwielbiam je! Cudowne kolorki, matowe i trwałe. Nie doczekały się jeszcze recenzji, ale są świetne. Ja mam w kolorze 02 i 05.


Znacie któryś z tych kosmetyków? Jeżeli nie to naprawdę warto je poznać!

pozdrawiam,






4 komentarze:

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger