stycznia 19, 2017

SEMILAC | Stemple i folia transferowa na hybrydzie - jak zrobić



Uwielbiam hybrydy, ale nie zawsze lubię mieć tylko sam kolor. Stemple polubiłam jeszcze jakiś czas temu i wtedy miałam fioła na tym punkcie. Teraz mam dość sporą kolekcję stempli, ale nie sięgam po nie często, bo tylko wtedy gdy robię hybrydy. Folię transferową poznałam niedawno i efekt jest dość ciekawy. Postanowiłam Wam pokazać jak ja to robię! Zapraszam :)


Jak to mój mąż powiedział "Chyba Ci ten paznokieć nie wyszedł?" ... Efekt jaki jest widać. Nie każdemu się to może podobać, jednak mi całkiem przypadło do gustu. Na początku nie byłam pewna, czy uda się uzyskać ten efekt na hybrydzie, ale udało się!


Jak uzyskać ten efekt?
Nakładamy jak zwykle bazę, na to wybrany lakier hybrydowy. Ja kładę dwie warstwy i po utwardzeniu w lampie przykładam do paznokcia, tak aby odbił się wzór. Łatwizna? Zawsze warstwa dyspersyjna (czyli lepkość, która zostaje na paznokciu) zostawała i na to przykładałam folię. Niestety wiem czy na odtłuszczonym lakierze to się odbije. Folia, którą mam również znajdziecie na bornprettystore.
I to wszystko, potem trzeba nałożyć na to top coat i gotowe!


Jak zrobić stemple na hybrydzie?
Stemple nie są aż tak proste jak to się może wydawać. Wiele razy mi nie wychodziło, sama nie wiedziałam czemu. Podziwiałam te piękne wzory u innych, aż w końcu znalazłam i ja sposób na idealne stemple!
Przygotowałam zdjęcia, krok po kroku jak je robię i te porady można wykorzystać nie tylko na hybrydach.


Wybieramy płytkę, która nas interesuje. Moja jest zakupiona na bornprettystore.com, niestety nie mam linka. Ważne jest to, aby odtłuścić płytkę przed użyciem. Inaczej wzór może nam nie wyjść do końca taki jaki chcemy. 
Nakładamy wybrany lakier (zwykły - nie hybrydowy), mój to Golden Rose. Nie musimy kłaść go na cały wzór, wystarczy na fragment, jak widać poniżej.


Następnie przeciągamy lakier na cały wzór.


Przykładamy stempel do płytki. Akurat w tym kroku i poprzednim trzeba działać szybko, żeby lakier nie przyschnął, bo wtedy wzorek nie odbije się.


Stemplem dotykamy do paznokcia i gotowe! Stempel, który ja mam jest fajny, bo przezroczysty i można dokładnie zobaczyć, gdzie go przykładamy. Mam go również z bornprettystore i znajdziecie go TUTAJ
W stemplu jest guma, która jest gładka i na początku nie przenosiła mi wzoru w całości, jeżeli też macie z tym problem wystarczy przetrzeć pilnikiem i będzie idealnie!
Na tak zrobiony stempel kładziemy top coat, utwardzamy i gotowe :)


A jeżeli macie chęć na zakupy na bornprettystore to mam dla Was kod zniżkowy 10% - USTG10 :)

Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger