stycznia 08, 2017

DELIA COSMETICS | Nowości


Całkiem niedawno otrzymałam paczuszkę od Delia Cosmetics z ich nowościami. Dziś chciałabym Wam je pokazać, może Wam również się spodobają, że chętnie po nie sięgniecie :) Zapraszam!



Pudełeczko, które otrzymałam było niespodzianką i cudownie zapakowaną. Pomadki i lakiery popakowane były dodatkowo w mini kosmetyczki :)



Lakierów do paznokci ostatnio nie używam, sięgam po lakiery hybrydowe, ze względu na trwałość. Te kolorki podobają mi się i może niedługo wylądują na moich paznokciach. Dostępnych jest 16 odcieni.
Cena: 6,50 zł/szt   
Dostępność: sklep.delia.pl


Pomadki nie zmieniły opakowania i mają takie samo. Jest bardzo ładne i eleganckie. Naprawdę wyjątkowe. Mamy tutaj dodatkowe trzy odcienie, jednak ciemnego granatu nie widziałam w ich sklepie i nie wiem czy jest ogólnodostępny.


Moim faworytem jest zdecydowanie odcień 120, gdyż za czerwieniami nie przepadam, a granatowy to nie koniecznie odcień na co dzień :)
Cena: 15 zł/szt
Dostępność: sklep.delia.pl


Kolejną rzeczą są kredki do powiek, występujące w pięciu odcieniach. Wszystkie wyglądają bardzo elegancko z tą złotą skuwką i złotymi napisami. Wszystkie były bardzo mocno ofoliowane, że musiałam użyć nożyczek do ich otwarcia i to też nie było proste ;)


Ja na powiekę nie używam kredek, ale dla tych, którzy to robią mogą okazać się super. Zwłaszcza, że jest kilka kolorów do wyboru i są miękkie. Lubię je używać na dolną powiekę.
Cena: 7 zł
Dostępność: sklep.delia.pl


Ostatnią rzeczą jest zmywacz do paznokci z gąbeczką. Fajny produkt jak ktoś używa lakierów do paznokci. 
Cena: 6 zł
Dostępność: sklep.delia.pl


Co sądzicie o tych nowościach Delii? 
Coś Wam wpadło w oko? :)

pozdrawiam,



16 komentarzy:

  1. Piękne kolory pomadek i bardzo podobają mi się te lakiery, widziałam je na paznokciach na innym blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie ja nie widziałam :( Może za jakiś czas uda mi się ich użyć :)

      Usuń
  2. Zachwyciły mnie pomadki... a dokładnie opakowania!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczka mało kiedy używam kosmetyków Delia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam to korzystam :D Szkoda, że są słabo dostępne stacjonarnie, bo jeszcze nigdzie ich nie widziałam :(

      Usuń
  4. Wspaniałe nowości. Najbardziej spodobały mi się pomadki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości. Najbardziej jestem ciekawa kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie się patrzy na tak zapakowane paczki :) Super zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej do gustu przypadły kredki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważne pomadki :) Kredki bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory kredek są przefantastyczne <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna zawartość :) a kolory pomadek odważne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten zmywacz! Pomadki są super, tylko ten niebieski nie bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowania pomadek wyglądają cudownie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger