stycznia 23, 2017

PUPA | Pomadka I'm oraz błyszczyk Miss z Perfumeria.pl

Pomadka oraz błyszczyk Pupa

Od pewnego czasu mam okazję używać pomadkę oraz błyszczyk Pupa. Są to niesamowite produkty, które mnie ogromnie zachwyciły. Sporo produktów marki Pupa i nie tylko znajdziecie na stronie Perfumeria.pl. Jak nazwa wskazuje znajdziecie tam perfumy, ale i nie tylko :) Asortyment jest na pewno intererujący dla fanek makijażu, czyli m.in. dla mnie :) Dodam też, że mają też lakiery hybrydowe! Warto zajrzeć.

Pomadka oraz błyszczyk Pupa
Pomadka oraz błyszczyk Pupa

Pomadka I'm
Już po nałożeniu jednej warstwy pomadka zapewnia intensywny odcień oraz pięknie podkreśla usta. Idealna kompozycja olejków i wosków ułatwia aplikację oraz sprawia, że pomadka przez wiele godzin utrzymuje się na ustach. Bogata w pigment, lekka formuła zawiera zmiękczające olejki pielęgnujące skórę.
Testowane dermatologicznie. Nie zawierają parabenów.

Błyszczyk Miss
Ekstremalnie połyskujący, długotrwały efekt pełnych objętości i nawilżonych ust. Otulająca, gładka i kremowa konsystencja. Błyszczyk pokrywa usta miękkim, nieklejącym filmem dla uczucia maksymalnego komfortu. Formuła wzbogacona o kwas hialuronowy i ekstrakt z dzikiego mango o właściwościach nawilżających. Nie zawiera parabenów. Produkt przebadany dermatologicznie.

Pomadka oraz błyszczyk Pupa

Opakowanie

Pomadka oraz błyszczyk znajdują się w czerwonym kartonikowym opakowaniu. Oba produkty zamknięte w pięknych, bardzo dobrze wykonanych opakowaniach. Podczas używania od razu czuć różnicę między tym produktem, a produktem z niższej półki. Błyszczyk ma typowe opakowanie, jest świetnie wykonane i jest dość ciężkie. Pomadka ma eleganckie opakowanie, z którego płynnie wykręca się produkt.

Pomadka oraz błyszczyk Pupa

Konsystencja / Aplikacja

Konsystencja pomadki jest niesamowicie kremowa. Aplikacja jej na usta to wielka przyjemność, jest mięciutka i sunie po ustach jak masełko. Błyszczyk ma przyjemną, delikatną konsystencję. Błyszczyków ogólnie nie używam zbyt często, a na pewno nie zimą. Najczęściej sięgam po nie latem.

Pomadka oraz błyszczyk Pupa

Efekty

Pomadka jest cudowna. Nie miałam w swojej kolekcji jeszcze tak kremowej pomadki, a miałam różne rodzaje. Choć ostatnio przepadam bardziej za matowymi, to ta również u mnie dość często gości. Do tego jest w moim ulubionym kolorze. Cudownie ją się nakłada na usta, do tego kolor jest intensywny i nie trzeba mocno dociskać przy nakładaniu. Jeżeli chodzi o trwałość to długo trzyma się na ustach, a nawet po zmyciu go usta mają nadal lekki kolor po pomadce.
Błyszczyk jest w neutralnym odcieniu i nadaje ustom delikatny kolor. Super jest to, że usta po nałożeniu nie kleją się. Błyszczą się i mam wrażenie, że są powiększone.

Pomadka oraz błyszczyk Pupa

Cena / Dostępność

Kosmetyki Pupa są dostępne w sklepie internetowym Perfumeria.pl. Pomadka obecnie jest dostępna TUTAJ w cenie 60,60 zł, a błyszczyk niestety nie jest dostępny, jednak znajdziecie podobny produkt TUTAJ w cenie 59,64 zł. Jeżeli macie chęć na ten błyszczyk to są również w Sephorze. Ciekawią mnie też matowe pomadki do ust, dostępne TUTAJ, bo uwielbiam je.

Pomadka oraz błyszczyk Pupa
Pomadka oraz błyszczyk Pupa
Pomadka oraz błyszczyk Pupa






Jestem zaskoczona jakością pomadki i błyszczyka. Uwielbiam odcienie różu na ustach i ten również przypadł mi do gustu. Cena jest dość wysoka, ale warto szukać na promocjach. Ja je uwielbiam!


pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger