kwietnia 10, 2017

LAKIERY HYBRYDOWE | Semilac 047 Pink Peach Milk i hybryda z Aliexpress - Bling nr 01


Witajcie,

Dziś troszkę lakierowo, ponieważ naszło mnie jakiś czas temu na użycie dwóch różnych lakierów i porównanie ich ze sobą. W tym manicure użyłam dwóch lakierów hybrydowych, a mowa o Semilac i Bling. Pierwszą zapewne znacie bardzo dobrze, a drugą? 
Dlatego dziś małe porównanie :) Zapraszam!



>> Porównanie lakierów hybrydowych - Semilac, Neonail oraz Bling
>> Manicure z użyciem folii transferowej na lakierze hybrydowym


W tym manicure użyłam lakieru Semilac w odcieniu 047 Pink Peach Milk, który bardzo lubię. Zestawiłam go z lakierem Bling (kupionym na Aliexpress) w odcieniu 01. I powiem szczerze, że to połączenie bardzo mi się podoba :)


Taki post porównawczy marki Semilac i Bling był już chwilę temu, link umieściłam wyżej. Ale tak w skrócie powiem, że lubię obie te marki. Jeżeli chodzi o trwałość to nie ma różnicy, oba trzymają tyle samo, ale dodam, że do lakieru Bing stosuję bazę i top od Semilac. Cenowo Bling pobija na głowę markę Semilac, ale znow dostępność jest gorsza, bo kupno jest możliwe tylko przez Aliexpress. 
Teraz zapraszam na więcej zdjęć :)






Oba kolorki bardzo mi się podobają i bardzo lubię po nie sięgać, zwłaszcza w okresie letnim, dlatego chciałam Wam o nich przypomnieć :) A Bling warto zamówić póki jeszcze czas, bo z Aliexpress może iść i 2 miesiące :)

Jak Wam się podobają? 
Znacie obie marki? :)

pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger