kwietnia 06, 2017

VICTORIA VYNN | Relacja ze szkolenia w Gdańsku / 26.03.2017

victoria vynn relacja szkolenie pokaz

Witajcie!

26 marca miałam okazję uczestniczyć w szkoleniu Victoria Vynn w Gdańsku, a to dzięki Pani Oldze, która zaprosiła mnie na ten pokaz. Byłam bardzo ciekawa, a gdy zobaczyłam zakres szkolenia zdecydowałam się wziąć udział i pokazać Wam co tam się działo :)

victoria vynn relacja szkolenie pokaz

Zacznę od tego, że szkolenie odbyło się w Gdańsku w hotelu Focus Premium. Sala była dobrze przygotowana i było naprawdę sporo osób, spodziewałam się mniej :) Udało mi się też spotkać koleżanki blogerki, również zaproszone przez Panią Olgę :) 
Koszt takiego szkolenia to tylko 35 zł, a każdy uczestnik otrzymuje bazę hybrydową Mega Base w prezencie. Drugi plus takiego szkolenia to to, że można kupić lakiery 5% taniej.

victoria vynn relacja szkolenie pokaz
victoria vynn relacja szkolenie pokaz

Szkolenie zaczęło się od powitania i przedstawienia nam marki oraz członków zaangażowanych w tę markę. Ogólnie było bardzo sympatycznie, nie było sztywnej atmosfery i z przyjemnością się tam siedziało i słuchało :)

Dodam, że w międzyczasie było bardzo dużo "zabaw" i Pan prowadzący rozdawał lakiery osobom, które chciały się udzielić. Ja niestety nie załapałam się na żaden dodatkowy produkt, ale mówi się trudno ;) Było naprawdę sporo osób, a były dziewczyny, które wręcz wyrywały się do odpowiedzi, żeby tylko  dostać produkty gratis.

victoria vynn relacja szkolenie pokaz

Na samym początku otrzymałyśmy siateczki, każda z bazą Mega Base oraz ulotkami i Color Chartem, czyli mini katalogiem dostępnych kolorów. A do czego służy MEGA BASE poczytacie niżej, ja jeszcze niestety nie miałam okazji jej użyć.

victoria vynn relacja szkolenie pokaz

Wszystko pokazane było na rzutniku, a szkolenie rozpoczęło się od omówienia lakieru hybrydowego Victoria Vynn Creamy Hybrid. Jest to produkt wyjątkowy, a o jego właściwościach poczytacie niżej, na slajdzie.

victoria vynn relacja szkolenie pokaz

Na szkoleniu został przeprowadzony test zmywania tego lakieru na dwa sposoby: za pomocą alkoholu i acetonu. Oba paznokcie zostały pomalowane tak samo, dwa warstwy lakieru Creamy Hybrid i na to top. Z małego palca został spiłowany top i na niego nałożony wacik nasączony alkoholem, a na serdeczny wacik nasączony acetonem. Po 15 minutach, po zdjęciu folii z małego palca lakier schodził bardzo dobrze za pomocą patyczka, a na serdecznym nie zostało nic ;)

victoria vynn relacja szkolenie pokaz

Na szkoleniu dowiedziałam się również cennych rzeczy na temat prawidłowej budowy paznokcia za pomocą bazy Mega Base. Dowiedziałam się też więcej na temat przedłużania paznokci i przyznam się, że do tej pory nie robiłam tego w 100% dobrze. Pokazana została również budowa paznokcia za pomocą żelu. Poznałam też ciekawe produkty typu Nail Art do zdobienia paznokci.
No i zobaczyłam na żywo kilka fajnych zdobień i jak je wykonać ;)

victoria vynn relacja szkolenie pokaz
victoria vynn relacja szkolenie pokazvictoria vynn relacja szkolenie pokaz
victoria vynn relacja szkolenie pokaz

W międzyczasie była przerwa i był czas na kawę, herbatę, zjedzenie ciasta no i na zakupy lakierów hybrydowych. Wtedy jednak ustawiła się dość długa kolejka do sklepiku i dopiero po zakończonym szkoleniu tam zaszłam.
Ja w przerwie pooglądałam co marka Victoria Vynn ma w swojej ofercie. A jak przeglądałam te lakiery to dostawałam oczopląsu, bo nie wiedziałam co mam sobie wziąć :D

victoria vynn relacja szkolenie pokaz
victoria vynn relacja szkolenie pokaz
victoria vynn relacja szkolenie pokaz
victoria vynn relacja szkolenie pokaz
victoria vynn relacja szkolenie pokaz

Na koniec każdy uczestnik otrzymał Certyfikat :) Oprócz niego jak pisałam wyżej, każdy uczestnik otrzymał Mega Base oraz ja kupiłam sobie lakier z serii Creamy Hybrid w odcieniu 031, bo jest przepiękny :)

victoria vynn relacja szkolenie pokaz





Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tym szkoleniu. Bardzo mi się podobało, bo atmosfera była mega luźna, a do tego dowiedziałam się wielu cennych rzeczy, których nie wiedziałam. Poznałam też ciekawe techniki zdobienia, pozostało mi tylko ćwiczyć :) Do tego takie szkolenie jest w bardzo niskiej cenie. Polecam obserwować FanPage Victoria Vynn, bo informują tam o właśnie takich pokazach.

Co sądzicie o takich szkoleniach? :)
Warto?

pozdrawiam,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger