kwietnia 09, 2017

YANKEE CANDLE | Flowers in the sun


Witajcie,

Ostatnio zrobiło się tak pięknie słonecznie i cieplutko, że zachciało się lata :) W swoich zbiorach odnalazłam zapach, który swoją nazwą i nalepką przypomina mi lato, dlatego postanowiłam go odpalić i powiedzieć Wam co o nim sądzę i czy rzeczywiście przywołuje lato :)


Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o promiennym zapachu słodkich kwiatowych pąków, przywołujący wspomnienie przechadzek po malowniczych, kolorowych ogrodach.
Letni spacer w zalanym słońcem ogrodzie pełnym słodko pachnących, jasnych kwiatów.

Cena: 9 zł wosk
Dostępność: Goodies.pl


Zapach na sucho, czyli w opakowaniu jest całkiem przyjemny. Wyczuwam w tym wosku kwaskowaty zapach w połączeniu ze słodkością. Po odpaleniu odczucie te zmienia się dość mocno, bo  szybko się rozchodzi po mieszkaniu i staje się ciężki. Po chwili roznosi się słodka woń, całkiem przyjemna, bardziej owocowo-kwiatowa zmieszana z czymś ciężkim. Nie jest też jakiś mega mocny zapach, ale jak dla mnie bardzo przyjemny.






Zapach polubiłam, mimo owocowej nuty. Po tej nazwie spodziewałam się czegoś lżejszego, świeżego, a on jest dość ciężki i słodkawy, ale na szczęście nie mocny. Ja go polubiłam i mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję go mieć w kominku :)

pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger