kwietnia 18, 2017

LIFERIA | So pretty - Marzec 2017 + dodatkowy kosmetyk dla Was


Witajcie,

W marcu udało mi się nawiązać współpracę z marką Liferia, która oferuje pudełka z kosmetykami, typu shinybox, czy glossybox. Ale co ją wyróżnia, to to, że znajdziemy tam kosmetyki z całego świata. Głównie to mnie zaintrygowało i skusiło do współpracy. Co miesiąc oglądałam pudełka innych osób i za każdym razem zawartość mi się podobała.
Mam dla Was także kod na dodatkowy, gratisowy produkt, ale o tym dalej :)



Dokładniej, Liferia to pudełko z pięcioma miniaturowymi wersjami kosmetyków. Znajdziemy tu nie tylko kosmetyki pielęgnujące, ale również do makijażu. Wewnątrz znalazłam przeuroczą karteczkę, na odwrocie znajduje się informacja na temat boxu. Otóż marcowa Liferia ma odzwierciedlać tę magiczną wiosenną aurę. Ma odświeżać, rozświetlać, relaksować i upiększać.


Jak widzicie, w marcowym boxie znalazło się właśnie 5 produktów, z czego cztery są do pielęgnacji, a jeden jest gadżetem kosmetycznym. Także trzy produkty są pełnowymiarowe. Wewnątrz niestety nie miałam karteczki na temat samych produktów i ich cen, także informacje, które Wam podaję, zaczerpnęłam z internetu i stron producentów.


Naturalis - Tonik wiesiołkowy. Produkt ma całkiem ładne opakowanie, jednak dość pospolite. Bardzo się cieszę z tego produktu, ponieważ uwielbiam toniki, jako przedostatni produkt oczyszczania, do zastosowania przed kremem. Użyłam go raz i muszę powiedzieć, że jest naprawdę przyjemny, do tego pachnie bardzo delikatnie.
Bezalkoholowy tonik delikatnie pielęgnuje skórę twarzy i szyi. Doskonale oczyszcza i odświeża skórę, tonizuje ją i nawilża. Po jego użyciu skóra jest wygładzona, przyjemna w dotyku i gotowa do nałożenia odpowiedniego kremu.
14 zł / 200 ml | Polska


Balneo Kosmetyki - Płyn micelarny. Produkty do demakijażu schodzą u mnie jak woda, więc bardzo cieszę się, że będę mieć możliwość przetestowania tego płynu, tym bardziej, że zawiera w sobie wodę oczarową. Stosowałam kiedyś hydrolaty oczarowe i działały cudownie na moją cerę. Po pierwszym użyciu mogę stwierdzić, że dobrze zmywa makijaż, nawet oka. 
Płyn dzięki zastosowanym, delikatnym składnikom idealnie nadaje się do codziennego oczyszczania i pielęgnacji skóry twarzy.Zawarty w nim wyciąg z kaktusa daje uczucie świeżości. Doskonale sprawdza się dla skóry wrażliwej, odwodnionej i skłonnej do alergii. 
Działanie produktu: 
  • skutecznie oczyszcza i tonizuje skórę 
  • usuwa makijaż i zanieczyszczenia
  • odświeża i rozświetla cerę 
  • wygładza i głęboko nawilża 
  • łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia
29 zł / 250 ml | Polska


The Vintage Cosmetics - Pęseta. Jedyny produkt niepielęgnacyjny w boxie, jednak bardzo mnie to cieszy. Akurat siostra będąc u mnie przez pomyłkę wzięła moją pęsetę i używam dłuższy czas pierwszej lepszej, którą kupił mi mąż zaraz po porodzie, także już długo, a jakoś nie było okazji zmienić na lepszą. Mam nadzieję, że ta okaże się przyjemniejsza w użyciu.
Więcej na jej temat TUTAJ.  
£ 8.00 / szt. (ok. 40 zł) | Anglia


Luksusowy żel pod prysznic Apple & Bears. Opakowanie jest prześliczne i zapach granatu z aloesem jest bardzo przyjemny, zobaczymy jak sprawdzi się pod prysznicem. Na razie użyłam go raz to zauważyłam, że pieni się średnio, jest bardzo gęsty i słodkawy zapach pozostaje na ciele jeszcze przez dłuższą chwilę. Szkoda, że pojemność tylko 50ml.
Od stóp do głów nawiżanie dla promienistej skóry! Ten żel pod prysznic  firmy Apple & Bears  jest bogaty w silnie przeciwutleniaczowy kwas punicynowa , aby zwolnić proces  starzenia się skóry , podczas gdy aloes  odżywia skórę i ją uzdrawia. Bądź gotowym dla tego wspaniałego , odmładzającego przeżycia pod prysznicem & w wannie!
Ok. 103 zł / 300 ml (ok. 17 zł / 15 ml) | Anglia


Ahava - nawilżający krem na dzień. Krem jest malutki, bo ma tylko 15 ml, czego żałuję, bo już go polubiłam. Ma idealną konsystencję, świetnie się rozprowadza i pachnie niesamowicie cudownie. No i w końcu coś co nawilża moją suchą cerę. Zobaczymy czy dalej będzie miłość, bo taka pojemność może wystarczyć na sporo użyć.
Lekki krem na dzień, Zawiera witaminę E w celu zwiększenia poziomu wilgotności skóry. Przywraca skórze elastyczność, zmniejsza głębokość zmarszczek. Wzbogacony w ekstrakt z aloesu i prowitaminę B, które łagodzą i chronią skórę przed podrażnieniami. Doskonale się wchłania, pozostawiając przyjemne uczucie świeżości i chłodu. Skóra staje się gładka, jędrna, matowa.
Ok. 150 zł / 50 ml (ok. 45 zł / 15 ml) | Izrael


Box kosztuje 59 zł z wysyłką. Dodam też, że pudełko jest wysyłane listem poleconym ekonomicznym. Mi osobiście to nie przeszkadza, ale jakoś człowiek przyzwyczaił się do dobrodziejstw dostawy na drugi dzień kurierem ;)
No i tutaj nie kupujemy kota w worku, tylko znamy zawartość i możemy kupić, gdy będzie wiadomo co jest w pudełku. Chyba, że chcemy mieć subskrypcję, wtedy też jest taniej - TUTAJ więcej na ten temat.

Dodatkowo mam dla Was kod do wykorzystania tylko do 20 kwietnia! 

Wpisując w komentarzu do zamówienia (w polu “komentarze”) unikalny kod myaddiction_march otrzymacie dodatkowy szósty produkt gratis w tym pudełku. Będzie to jeden z dwóch naprawdę wyjątkowych kosmetyków: 
  • Pomadka Professional PIERRE RENE lub 
  • Mgiełka odżywczo-nawilżająca do włosów BEAVER PROFESSIONAL (50 ml)

Kosmetyk zostanie wysłany losowo. Zapraszam do zamówienia na stronę Liferia.pl :)


Pudełko bardzo mi się podoba i szczerze mówiąc warto zainteresować się tym boxem, bo mamy dostęp do zróżnicowanych marek kosmetycznych z całego świata. To pudełko zdecydowanie trafia do mnie i tak naprawdę każdy kosmetyk chętnie użyję, a tak to bym raczej nie sięgnęła po żaden z wyżej pokazanych kosmetyków.

Znacie box Liferia? 
Podobają się Wam takie pudełeczka? :)

pozdrawiam,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger