kwietnia 28, 2017

L'ORIENT | Krem pod oczy - Power of Minerals / Znalezione w ShinyBoxie


Witam,

Chciałabym Wam dziś pokazać kosmetyk, który używam od kiedy się u mnie pojawił dzięki ShinyBoxowi. Akurat brakowało mi dobrego kremu pod oczy, który dobrze nawilży i w dobrym momencie pojawił się ten marki L'Orient z minerałami z morza martwego.


>> Zawartość styczniowego ShinyBoxa 


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Opakowanie jest bardzo wygodne, jest to mała, plastikowa buteleczka z pompką, która się nie zacina i dozujemy taką ilość produktu jaką chcemy, bo chodzi bardzo lekko. Krem ten ma świetną lekką, ale treściwą konsystencję, która dobrze się wchłania, ale tak że czuję to nawilżenie długo. Aplikacja jest bardzo przyjemna i prosta, wyciskam odpowiednią ilość produktu i nakładam punktowo pod oczy, następnie delikatnie wklepuję, także na powieki.

 
Zapach / Wydajność / Działanie


Krem jest bezzapachowy, ja w sumie nic nie czuję ani przy nakładaniu, ani jak go niucham :) Uważam, że jest też wydajny, bo te 15 ml produktu wystarczyło mi na 3 miesiące używania dwa razy dziennie. To uważam naprawdę za dobry wynik!
No najważniejsze, czyli działanie :) Żałuję, że nie starczył mi na dłużej, bo naprawdę się polubiliśmy. Krem ten nie podrażnił mnie w ogóle, co zdarzało się podczas używania innych kremów, bo mam trochę wrażliwe okolice pod oczami. Krem ten ma świetny naturalny skład i sprawia, że moja skóra pod oczami jest w końcu nawilżona i odżywiona. Dotykając ją czuję, że jest przyjemnie gładka i taka właśnie nawilżona. Uwielbiam ten krem, tylko mógłby jeszcze rozjaśnić moje cienie pod oczami, a producent obiecuje poprawę pod tym kątem. Świetnie sprawdza się też pod makijaż. 


Cena / Dostępność

Cena takiego kremu pod oczy wynosi 64 zł / 15 ml. Znalazłam go w Shinybox, ale dostępny jest TUTAJ.






Bardzo cieszę się, że miałam możliwość poznać ten krem pod oczy. Jestem naprawdę z niego zadowolona, a zwłaszcza moja skóra pod oczami. Szkoda, że nie poużywam go dłużej, ale uważam, że 3 miesiące to i tak dobry wynik używania 2 razy dziennie :) Wtedy cena nie robi się już taka przerażająca ;) 

Znacie ten krem? 
Jaki jest Wasz ulubiony? :)

pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger