kwietnia 27, 2017

VILLAGE CANDLE | Eucaliptus Mint / Galeria55


Hej,

Dziś przyszła pora na kolejny produkt, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Gdyni, a mianowicie świeca Village Candle o zapachu Eucaliptus Mint. Sponsorem tego prezentu była Galeria55, która znajduje się w Gdyni w Galerii Riviera oraz w Galerii Szperk, jednak świece te znajdziemy tylko w Rivierze. Oprócz Village sklep w swojej ofercie ma świece Colonial Candle, Goose Creek Candle, Price's oraz Bridgewater. Na początku trochę przeraził mnie ten zapach, bo nie jestem fanką mięty, jeszcze eukaliptus pachnie przyjemnie, ale mieszanką nie byłam przekonana.. A co sądzę o tym zapachu poczytacie dalej.


>> Pomadki pudrowe Bell otrzymane na spotkaniu blogerek w Gdyni
>> Relacja ze spotkania w Gdyni (+ upominki)


Ta świeca zapachowa sprawia, że powietrze staje się odświeżająco-słodkie z mieszaniną uspokajającej mięty i łagodzących liści eukaliptusa. Zamknij oczy i pójdź za tym zapachem do spokojnej oazy o każdej porze dnia.

Cena: mała 59 zł, średnia 70 zł, duża 89 zł
Dostępność: Galeria55 w Gdyni (Galeria Riviera)


Na sucho pachnie bardzo intensywnie. Męsko, a zarazem słodko. Wyczuwam też zapach mięty. Po zapaleniu go bardzo szybko roznosi się po mieszkaniu, dlatego że jak wspomniałam, jest bardzo intensywny.
Gdy zapaliłam go pierwszy raz, zostawiłam go w pokoju i w drugim coś robiłam. Wtedy po jakimś czasie weszłam do pokoju, w którym się palił i zaczęłam się zastanawiać co tu tak męsko pachnie... Przecież mąż jeszcze w pracy, a perfum nie używałam. Olśniło, mnie że to świeca...


Zapach jest bardzo mocny, jak na mój nos i moją głowę zbyt mocny. Ale myślę, że na lato będzie super, najlepiej tak przy otwartym oknie, bo za każdym razem po paleniu jej przez dłuższy czas zaczęła boleć mnie głowa. Zapach nie jest typowo męski, bo wyczuwalna jest też mięta i całość nawet jest odświeżająca. 
Dodam, że świeca nie stwarza żadnych problemów podczas palenia i dzięki dwóm knotom tworzy się piękny basenik, co widać na zdjęciach :)






Mam mieszane uczucia na temat tego zapachu. Na początku nie spodobał mi się, ale w końcu przekonałam się do niego. Przyjemnie pachnie, zwłaszcza podoba się mężowi, a mnie boli po nim głowa. Liczę na to, że zapach bardziej sprawdzi się latem :)
 

Lubicie palić świece / woski? :) 
Znacie ten zapach?

pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger