kwietnia 21, 2017

SUNEW | Jedwabna maska w płacie - upiększająca, ze śluzem ślimaka


Witajcie,

maski w płacie uwielbiam, ostatnio goszczą u mnie dość często. Lubię je ponieważ nie trzeba ich zmywać, wystarczy zdjąć płat z twarzy, wklepać resztę tego co zostało i gotowe :) Wygodne i łatwe. Dlatego chciałam Wam pokazać kolejną maskę zdecydowanie wartą uwagi od marki Sunew. Zapraszam :)



Opakowanie / Aplikacja

Maseczka jest jedwabna, bardzo delikatna, przełożona foliowym płatem, dzięki czemu dobrze się rozkłada maskę i nakłada na twarz. Jest niesamowicie nasączona, aż po wyjęciu ciekło z niej. Aplikacja jest prosta, wystarczy dopasować otwory do twarzy i gotowe, maska trzyma się sama, nie zsuwa się.


Działanie / Zapach

Po nałożeniu odczuwam cały czas przyjemne uczucie, maska przyjemnie chłodzi. Pod koniec maska zaczęła podsychać, a po zdjęciu twarz była nadal bardzo wilgotna. Wklepałam resztę esencji i pozwalam jej wchłonąć się do końca. Efekt to cera cudownie nawilżona, od razu czuć wyraźne napięcie twarzy i ujędrnienie. Buzia jest gładka w dotyku, a pory są zamknięte. Maska ma przyjemny delikatny zapach
Resztę esencji z opakowania po masce przelałam do słoiczka i wystarczyła mi na 3 dni stosowania rano i wieczorem. Twarz rozjaśniona, ujednolicona, brak zaczerwienień - cudo!


Cena / Dostępność

Cena takiej maski to około 16 zł, a znajdziecie ją TUTAJ. Niestety na chwilę obecną nie jest dostępna, ale znajdziecie też inne rodzaje maseczek w płacie. Aby uzyskać dostęp do cen trzeba się zalogować.






Jedna z lepszych masek jakie miałam. Ekstrakt ze śluzu ślimaka bardzo dobrze działa na moją cerę, ale bałam się, że jednak przesuszy. Ale nic takiego się nie stało :) Uwielbiam maski w płacie, mimo że cena nie zachęca, w końcu to tylko jeden zabieg, ale maski w płacie tyle kosztują, nieraz nawet więcej. A raz na jakiś czas można rozpieścić swoją cerę.

pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger