maja 03, 2017

GLISS KUR | Fiber Therapy - Regeneracja w olejku | Znalezione w Shinyboxie

Gliss kur - Fiber Therapy - Spajający spray do włosów

Witajcie,

Lubię stosować olejki do włosów, gdyż końcówki włosów zawsze mi się puszą i nie wyglądają ładnie. Tym razem zaczęłam zamiast olejków używać sprayu do włosów od Gliss Kur. Spajający spray znalazłam w Shinyboxie i stosuję już dłuższą chwilę. Kosmetyk ten trochę mnie zaskoczył, dlatego postanowiłam go Wam pokazać i pokazać też to jak zmieniają się moje włosy pod jego wpływem. 


Gliss kur - Fiber Therapy - Spajający spray do włosów


>> ShinyBox, w którym znalazł się spray spajający Gliss Kur


SPAJAJĄCA OLEJKOWA REGENERACJA W SPRAYu FIBER THERAPY to produkt stworzony do włosów przeciążonych przez zabiegi koloryzacyjne i stylizacyjne. Zapewnia podwójny efekt dzięki dwufazowej formule: 
  1. Upiększający olejek dla blasku i miękkości 
  2. Regenerująca formuła ze spajającym włókna włosa OMEGAPLEX® dla odbudowy włosa od środka przez naprawę zniszczonych włókien. .

Nie wymaga spłukiwania.

Gliss kur - Fiber Therapy - Spajający spray do włosów

Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja


Opakowanie to wygodna buteleczka, o ładnej szacie graficznej. Fajnie, że jest w przezroczystym opakowaniu i widoczna jest ilość pozostałego olejku. Konsystencja to dwufazowy płyn, który pod wpływem wstrząśnięcia buteleczki zmienia się w całość. Mimo zawartości olejku nie jest tłusta. Aplikacja jest bardzo prosta - atomizer sprawia, że mgiełka roznosi się na włosach, potem je tylko przeczesuję i gotowe.

Gliss kur - Fiber Therapy - Spajający spray do włosów

Zapach / Wydajność / Działanie


Zapach jak dla mnie jest bardzo przyjemny i dlatego też uwielbiam go stosować na włosy. Jest też naprawdę bardzo wydajny, bo tak naprawdę aplikuję na włosy psikając 3 razy, po bokach i z tyłu, a używam go na suche włosy.
Nie spodziewałam się tak naprawdę wiele po tym sprayu, ale po raz któryś Gliss Kur mnie zaskoczył pozytywnie. Też troszkę się go bałam, że obciąży moje i tak już oklapnięte włosy. Ale spray ten jest naprawdę świetny! Włosy po użyciu są wygładzone, ujarzmia je i sprawia, że są przyjemnie miękkie. Nie przetłuszcza też włosów i od razu jakoś lepiej się układają :)

Gliss kur - Fiber Therapy - Spajający spray do włosów

Cena / Dostępność


Cena olejku to 21,99 zł za opakowanie 100 ml. Znajdziemy go w wielu sklepach, czy drogeriach, np. w Rossmanie.


Gliss kur - Fiber Therapy - Spajający spray do włosów





Nie spodziewałam się, że ten spray tak pozytywnie mnie zaskoczy. Ja go bardzo lubię i to kolejny kosmetyk, który znalazłam w Shinyboxie i trafił do produktów ulubionych :) 

pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger