maja 29, 2017

Suche szampony od L'Biotica


Witam!

Suche szampony uwielbiam i stale goszczą u mnie na półce w łazience. Do tej pory byłam wierna jednej marce i nie sięgałam po inne produkty, sama w sumie nie wiem czemu. Chyba wychodziłam z założenia, że po co szukać czegoś innego, jeżeli coś jest dobre :) Ale akurat miałam okazję poznać suche szampony L'Biotica i dziś na ich temat. O tym dalej.


>> Jak stosować suchy szampon



Suchy szampon do włosów L’biotica Professional Therapy to idealny sposób na szybkie i proste odświeżenie włosów bez użycia wody. Włosy odzyskują świeży wygląd w ciągu kilku sekund. Formuła suchego szamponu L' biotica sprawia, że włosy pozostają odświeżone oraz lekko uniesione u nasady. Przywraca włosom energię i witalność.

Ekspresowy suchy szampon o zapachu tropikalnych owoców. Odświeża bez użycia wody, unosi włosy od nasady nadając fryzurze objętości. Łatwy w aplikacji, do codziennego stosowania.

Odświeżający suchy szampon do codziennego stosowania, natychmiastowy efekt, luksusowy zapach.

Skład obu taki sam: Butane, Isobutane, Propane, Alcohol denat., Dimethylimidazolidinone, Rice Starch, Parfum, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone.


Opakowanie / Aplikacja

Oba suche szampony znajdują się w ładnych butlach w formie sprayu o pojemności 200 ml. Opakowania są bardzo ładne, eleganckie. Atomizer cały czas sprawnie działa i nie zacina się, dozując odpowiednią ilość produktu.Oba produkty nie pozostawiają białego osadu na włosach, co jest ważne przy ciemnych włosach.


Zapach / Działanie

Zapach obu produktów bardzo mi się podoba, chociaż zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu zapach wersji odświeżającej, ponieważ jest bardziej przyjemny, kobiecy. A wersja ekspresowa pachnie bardziej kokosami niż mieszanką owoców tropikalnych.
Spodziewałam się, że oba produkty będą działały identycznie i gdyby nie zapach to pewnie bym ich nie odróżniła. 
Obu produktów używam na zmianę i szczerze mówiąc nie widzę większej różnicy podczas stosowania, bo efekty są identyczne. Oczywiście nie są to produkty myjące, tylko odświeżające włosy i nie powinno się ich stosować dłużej niż 3 dni pod rząd, bo mogłoby to przesuszyć skórę głowy. 
Na drugi dzień po umyciu włosów nieraz mam delikatnie przetłuszczone włosy u nasady, wtedy suchy szampon to dla mnie zbawienie, bo wystarczy kilka psiknięć i gotowe. Włosy są podniesione u nasady i wyglądają świeżo, a zapach utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas. Oczywiście miałam taki epizod, bo przy dziecku to różnie nieraz bywa, że stosowałam go i 3 dni pod rząd, to trzeciego dnia już włosy są trochę tępe w dotyku i wręcz sztywne, ale nie wyglądają na przetłuszczone. Z tym, że to naprawdę jak dla mnie ostateczność. 
Nie spowodował u mnie łupieżu, ani nie wysuszył włosów.


Cena / Dostępność

Oba suche szampony kosztują 18,90 zł i znajdziecie je w drogeriach, bądź online: tutaj ekspresowy, a tutaj odświeżający.






Dla mnie suchy szampon jest niezastąpiony i oba od L'Biotica sprawdziły się u mnie rewelacyjnie. Prawdopodobnie jeszcze wpadną kiedyś w moje ręce, bo działają jak trzeba. Gdyby nie one to z moją tendencją do przetłuszczania się u nasady musiałabym myć głowę codziennie. Zawsze mam ze sobą butelkę na wyjeździe, bo czasami to różnie bywa i warto mieć tajną broń pod ręką :) No i to, że nie zostawiają białego osadu na włosach szczególnie powinno ucieszyć brunetki, bo innego takiego produktu jeszcze nie miałam. Szczerze polecam :)

Używacie suchych szamponów?

pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger