maja 19, 2017

Relacja ze spotkania z marką lakierów hybrydowych Realac


Witam,

W ostatnią sobotę miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu wraz z marką Realac. Zostałam zaproszona przez Ewę Wójcikowską, która organizowała pierwsze spotkanie tej marki z blogerkami. Byłam bardzo podekscytowana i szczęśliwa, że mogłam wziąć udział w tym przedsięwzięciu :) Na relację ze spotkania zapraszam dalej.



Spotkanie odbyło się w siedzibie firmy Euro Fashion w Pruszczu Gdańskim. Dodam, że Euro Fashion jest wiodącą firmą na europejskim rynku w przemyśle kosmetycznym i ich marką jest m.in. Realac.
Znajdziemy też tam sklepik, w którym możemy znaleźć wiele cudowności, nie tylko produkty do paznokci, ale również kosmetyki do pielęgnacji. Mają także sklep internetowy - link TUTAJ.


Spotkałyśmy się w naprawdę fajnym gronie i każdy każdego znał z innych blogerskich spotkań :) A oprócz mnie były mama z różową torebką, mix of life, codzienność kobiety, pasje Karoliny, Basia blog, Cienistość, Innooka, Piękno i minimalizm, Moni beauty. Miały być jeszcze inne dziewczyny, ale niestety nie dotarły :(


Po wejściu do pomieszczenia, w którym miały odbyć się warsztaty zamurowało mnie :) czekały na nas pięknie przygotowane stanowiska, na których miałyśmy pracować, co widać niżej. Znalazło się tam wszystko czego potrzebowałyśmy do tworzenia paznokci hybrydowych.


Na początku Ewa opowiedziała nam co nas czeka tego popołudnia i zaraz ekspertki marki Realac zaczęły opowiadać i co najważniejsze pokazywać na rzutniku różne ciekawe rzeczy :) Zaczęły od prostych rzeczy, kończąc na ciekawych zdobieniach. 
A na miejscu okazało się, że Paulina dzień wcześniej miała urodziny i Ewa przygotowała dla niej mini torcik! Bardzo miłe <3


Na początku dowiedzieliśmy się trochę o produktach marki Realac. Oglądaliśmy wzorniki z zaciekawieniem,  nie tylko samych lakierów, ale też ozdób. Marka ma w ofercie m.in. mirror flakes, holo effect, mirror effect, czy też mermaid effect. No i świeżutką nowością jest ich lampa, która prezentuje się świetnie i przede wszystkim jest poręczna i można utwardzić w niej więcej palców niż w małym mostku. A wszystkie produkty znajdziecie na stronie TUTAJ.  


Ekspertki marki Realac pokazywały różne ciekawe rzeczy na rzutniku, m.in. jak wykonać różne fajne efekty dzięki ich ozdobom do paznokci. Sama chętnie zaczęłam od malowania paznokci ich wiosenną kolekcją (zdjęcie zapożyczone od Karoliny), którą widzicie niżej, a następnie przeszłam do ozdabiania wzornika.


Spotkanie uważam za bardzo udane. Było zupełnie inne niż te, w których brałam udział do tej pory, bo same mogłyśmy przetestować produkty marki na sobie. 
Dodam, że wszystkie produkty, na których pracowałyśmy otrzymałyśmy do dalszego testowania! Wielkie wow i jestem niesamowicie szczęśliwa, bo produkty zapowiadają się super :)

Mam nadzieję, że jeszcze nieraz uda nam się spotkać w takim gronie :) 
A dokładniej co otrzymałyśmy pokażę Wam w kolejnym poście.

pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger