maja 23, 2017

Porównanie trzech matujących pudrów do twarzy - Wibo, Lovely oraz Ecocera

Porównanie trzech matujących pudrów do twarzy - Wibo, Lovely oraz Ecocera

Witajcie,


Dziś chciałabym Wam przestawić 3 pudry do twarzy, których używam w ostatnim czasie. Najpierw chciałam napisać recenzję jednego z nich, ale doszłam do wniosku, że zawsze warto mieć wybór i porównanie do innych, a zdanie o wszystkich trzech mam wyrobione. A co za produkty będą porównywane? Puder bananowy od Wibo, puder ryżowy od Lovely (biała czekolada) i puder ryżowy od Ecocera.

wibo, banana loose powder, puder matujący


Sypki puder bananowy do twarzy - Wibo

Banana loose powder to sypki puder, który służy do aksamitnego wykończenia makijażu i tworzenia konturu twarzy.
Puder ma żółty odcień, który pozostawia cerę świetlistą i odświeżoną. Komponuję się z każdym rodzajem i odcieniem skóry. Puder bardzo pomocny przy cerze tłustej, koryguje widoczne zaczerwieniania oraz sińce pod oczami.

Cena: 20 zł / 5,5 g

wibo, banana loose powder, puder matujący

Zacznę od pudru, który kupiłam jako pierwszy. Lubie takie produkty, a jeszcze to była taka nowość na rynku, że aż korciło, żeby kupić :) Zacznę od opakowania, które jest wygodne w użyciu, dziurki się nie zatykają i dobrze się go aplikuje. Jednak sypie się i znajduje się na brzegach. Jest plastikowe i wygląda ok, jest dość małe, ale produkt jest wydajny. Do tego pięknie pachnie delikatnie bananami :)

wibo, banana loose powder, puder matujący

Puder ten jest dobrze matujący, twarz wygląda zdrowo, jest delikatnie zmatowiona oraz aksamitnie gładka. Nie koloryzuje twarzy, bo niewiele się go nakłada, ale pod oczy zawsze nakładam więcej opuszkami palców, aby dobrze zmatowić tę okolicę. Nie wchodzi w załamania wokół oczu. Po krótkim czasie wymaga też poprawek, mimo normalnego trybu życia i posiadania suchej skóry :)
Na początku nie przypadł mi do gustu i nadal nie jest moim ulubionym pudrem, ale ogólnie na co dzień jest ok. Dla osób wymagających i z tłustą cerą nie polecam.

Lovely, White Chocolate, puder ryżowy

Puder ryżowy (white chocolate) - Lovely

Ryżowy puder jest jednym z sekretów pięknych i zawsze młodych Azjatek ceniących jego doskonałe właściwości. Transparentny puder prasowany z dodatkiem intensywnej nuty czekoladowego aromatu sprawi przyjemność nie tylko fankom czekolady!
Stosowany jako fixer do makijażu, pozwala na utrzymywanie podkładu, różu czy bronzera nawet do 16 godzin. Idealnie sprawdza się również dla cery tłustej i mieszanej, ponieważ nadaje efekt matowej cery na długi czas.
Transparentny kolor pudru po nałożeniu na twarz, staje się całkowicie neutralny, ponieważ idealnie „stapia” się z kolorytem cery.
Produkt testowany dermatologicznie bez parabenów.

Cena: 24 zł / 9 g

Lovely, White Chocolate, puder ryżowy

>> Zakupy na promocji w Rossmanie

Kolejnym produktem, który wpadł w moje łapki to puder ryżowy od Lovely. Kupiłam go na ostatniej promocji w Rossmanie pod kątem przetestowania go. 
Opakowanie jest bardzo ładne, choć tekturowe. Ale produkty wysokich marek też są nieraz w tekturowych opakowaniach, nie wiem tylko tutaj jak z trwałością, bo mam go krótko, ale póki co wszystko ok. Otwierane wieczko ma magnesik, przez co świetnie się trzyma. Oczywiście pięknie pachnie czekoladą :)

Lovely, White Chocolate, puder ryżowy

Puder od Lovely oczywiście też jest matujący i świetnie się sprawdza. Twarz staje się delikatnie matowa i aksamitnie gładka w dotyku. Tutaj także muszę dać więcej produktu pod oczy i ten sprawdził się lepiej, nie wchodził w załamania. Mimo białego koloru puder jest transparentny i nie bieli skóry.
Trwałość jak dla mnie jest kiepska, nie wytrzymuje kilku godzin w normalnych warunkach. Twarz świeciła się bardzo szybko i musiałam poprawiać. Do tego w okolicy nosa zważył się i wyglądał brzydko. Nie zawsze mu się to zdarza, ale jak widać się zdarza. Już wiem, żeby go nie używać na większe wyjścia. Dla osób z tłustą cerą nie polecam.

 Puder ryżowy - Ecocera

Puder ryżowy - Ecocera

Ecocera Matujący puder ryżowy jest przeznaczony do cery mieszanej, tłustej, ze skłonnością do trądziku ze względu na jego właściwości łagodzące. Ecocera Matujący puder ryżowy ma długotrwałe działanie matujące, pochłania nadmiar sebum. Nie zawiera talku oraz parabenów, jest hypoalergiczny. Nie zapycha porów, nie obciąża skóry, daje bardzo naturalny efekt wykończenia makijażu. Ecocera Matujący puder ryżowy ma sypką, bardzo lekką konsystencję. Biały kolor pudru po aplikacji staje się całkowicie transparentny, stapia się z kolorytem cery.

Cena: 20 zł / 15 g

 Puder ryżowy - Ecocera

Puder ryżowy od Ecocera używam najdłużej. Opakowanie jest ok, chociaż nieraz mam puder rozsypany po brzegach, jak widać na zdjęciu. Ten puder jest bezzapachowy. Jest też niesamowicie wydajny, bo naprawdę niewiele go trzeba do zmatowienia twarzy. 

Puder ten jest bardzo mocno matujący. Gdy miałam przesuszoną skórę wręcz go unikałam i stosowałam lżejsze pudry. Ale teraz będzie idealny, robi się coraz cieplej i na ostatnim dłuuugim spacerze sprawdził się idealnie. Nie warzy się na twarzy, ładnie matuje dając aksamitne wykończenie no i jest bardzo trwały. W jego przypadku trzeba uważać, bo w normalnej ilości nie bieli twarzy, ale można przesadzić. Idealny dla tłustych cer.

 Puder ryżowy - Ecocera

Jak dla mnie wygrywa puder ecocera. Jest bardzo mocno matujący i dla cery bardzo suchej może być za mocny, ale ja go lubię, z tym że nie na co dzień. Na co dzień idealny będzie też Wibo, ale dla cery tłustej nie polecam. Lovely w ogóle nie przypadł mi do gustu i strasznie mnie rozczarował.

A Wy co sądzicie o tych pudrach?
Znacie?

pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger