maja 06, 2017

LIFERIA | Hello Sunshine - Kwiecień 2017 + dodatkowy kosmetyk dla Was!


Witam,

Zawitało do mnie kolejne pudełeczko Liferia, to już drugie które do mnie trafiło. I szczerze mówiąc marcowe dużo bardziej mnie urzekło, chociaż tutaj fajnie, bo znalazło się coś z kolorówki. A moje wrażenia i krótki opis produktów znajdziecie dalej. Mam dla Was także kod na dodatkowy produkt w tym pudełku!




Dokładniej, Liferia to pudełko z pięcioma miniaturowymi wersjami kosmetyków. Znajdziemy tu nie tylko kosmetyki pielęgnujące, ale również do makijażu. Wewnątrz znalazłam dwie karteczki: jedna z informacją o boxie, a druga z informacją o produktach i poradnikiem na temat masażu twarzy.


W kwietniowym boxie znalazło się właśnie 5 produktów, z czego aż 4 są pełnowymiarowe. Fajnie, bo znalazły się tutaj dwa produkty z kolorówki, pozostałe to pielęgnacja.


Neauty Minerals - Róż mineralny w kolorze Rhubarb Wine
Nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką kosmetyczną, ale róż użyłam już raz i bardzo mi się podoba. Kolor jest bardzo dziewczęcy i na twarzy wygląda ślicznie. Aplikacja też jest przyjemna, ja używałam pędzla do różu Hakuro :)

Ten mineralny róż nie ma w składzie konserwantów, barwników chemicznych ani substancji zapachowych, dlatego jest idealny nawet dla wrażliwej skóry. Zawarty w kosmetyku tlenek cynku posiada właściwości antybakteryjne oraz lecznicze, a także chroni przed promieniowaniem UV. Chłodny odcień średniego różu o matowym wykończeniu będzie pasować zarówno do bardzo jasnej jak i opalonej cery. 
20 zł / 2g | Polska


Cosnature - Naturalny odżywczy balsam do ciała z olejkiem z dzikiej róży.
Z tą marką też nie miałam do czynienia i szczerze mówiąc nie znam ich kosmetykó w ogóle. Balsamy u mnie zawsze najwolniej schodzą, więc nie do końca jestem z niego zadowolona. Użyłam i pierwsze wrażenie na plus, podoba mi się konsystencja, ale zapach na początku przyjemny, po pewnym czasie staje się drażniący. Zobaczymy jak będzie dalej ;)

Odżywczy balsam do ciała zawiera bogaty w dobroczynne składniki olej z nasion dzikiej róży, masło shea i olej babassu. Balsam wspaniale odżywia i nawilża nawet mocno suchą skórę oraz sprawia, że staje się zauważalnie gładsza. świetnie się wchłania nie pozostawiając uczucia tłustej skóry. 
ok. 21 zł / 250 ml | Niemcy


NSPA - Serum rozświetlające. 
Tutaj też nie znam marki, ale chętnie poznam :) Serum jeszcze nie miałam okazji używać, ale ciekawi mnie, bo jest to produkt, który ma wiele zastosowań. Trochę się obawiam, bo bazy zawsze mnie zapychały, ale może tutaj będzie inaczej.

Serum może być stosowane jako krem, baza, rozświetlacz, ale świetnie spisze się także w połączeniu z podkładem czy kremem BB. Dzięki zawartej w produkcie witaminie E, żeńszeniowi i olejkowi neroli, skóra jest nawilżona, rozświetlona i wygląda na wypoczętą.  
ok. 30 zł / 50 ml | Anglia  


BioOleo - Olejek ze słodkich migdałów Roll-on.
Olejek jest umieszczany w pudełkach losowo, ja trafiłam na ten ze słodkich migdałów. Nie do końca lubię stosować oleje na twarz, ale może będę go używać właśnie pod oczy :) Zobaczymy, może inaczej go zużyję.

Wmasuj bezpośrednio w skórę twarzy albo nałóż na opuszki palców i użyj do włosów lub skórek wokół paznokci. W pudełku znajduje się jeden z trzech olejków: arganowy, awokado lub ze słodkich migdałów.
60 zł / 15 ml | Polska


Earthnicity - Bronzer mineralny Sunkissed Shimmer.
Bronzer chyba podoba mi się najbardziej z całego pudełka. Powiem szczerze, użyłam raz i zakochałam się. Nie jest to zwykły matowy bronzer, trochę jakby zmieszany był z rozświetlaczem, bo nadaje też blask twarzy. Konturowanie twarzy wygląda świetnie i nawet może porównałabym go do Vita Liberata, tylko on jest matowy (mojego ulubieńca). Opakowanie tylko nie do końca fajne, bo ciężko jakoś go wysypać ze środka.

Bardzo trwały i mocno napigmentowany puder brązujący, dzięki któremu skóra wygląda jak muśnięta słońcem. Idealnie nadaje się do konturowania twarzy, dzięki neutralnemu niewpadającemu w pomarańczowe tony odcieniu. Może być stosowany jako cień do powiek!
ok. 13 zł / 0,5g | Anglia


Takie pudełko to koszt 59 zł z wysyłką. Tutaj zawartość pudełka ma wartość około 140 zł, więc naprawdę nieźle. Więcej na temat subskrypcji - TUTAJ..

Dodatkowo mam dla Was kod do wykorzystania na kwietniowe pudełko! 
Wpisując w komentarzu do zamówienia (w polu “komentarze”) unikalny kod myaddiction_april otrzymacie dodatkowy szósty produkt gratis w tym pudełku. Będzie to żel pod prysznic Apple&Bears (Travel Size), mix zapachów.

Zapraszam do zamówienia na stronę Liferia.pl :)


Z tego pudełka najbardziej cieszy mnie bronzer i róż, w sumie ciekawi mnie też serum. Z całości może nie jestem do końca zadowolona, ale czasami też tak bywa :) 

Podobają się Wam takie pudełeczka? :)
Co sądzicie o tej zawartości?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger