lipca 03, 2017

Maska do włosów z olejem makadamia i keratyną - GlySkinCare

Maska do włosów z olejem makadamia i keratyną - GlySkinCare

Witajcie,

Od dłuższego czasu używam maski do włosów z olejem makadamia i keratyną od GlySkinCare. Wybrałam ten produkt, ponieważ liczyłam na nawilżenie, zwłaszcza końcówek włosów, a co uzyskałam dowiecie się czytając post dalej :)


Maska do włosów z olejem makadamia i keratyną - GlySkinCare

Maska do włosów z naturalnym olejem makadamia oraz keratyną, białkiem pszenicznym, witaminą E, aloesem, pantenolem odbudowuje naturalną strukturę włosa poprawiając ich nawilżenie, elastyczność i gładkość. Jednocześnie maska tworząc film na powierzchni włosów chroni je przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia dzięki czemu są lśniące i wyglądają zdrowo.

Sposób użycia: Rozprowadź dokładnie maskę na umyte, wilgotne włosy. Załóż na głowę czepek i owiń ręcznikiem. Po upływie 15-20 minut spłucz letnią wodą. W celu uzyskania lepszego efektu nawilżenia, przed nałożeniem maski zastosuj Szampon z olejem makadamia i keratyną. Unikać kontaktu z oczami.

Maska do włosów z olejem makadamia i keratyną - GlySkinCare

Opakowanie / Konsystencja

Opakowanie to wygodny plastikowy, zakręcany słoiczek, może pod prysznicem nie do końca otwieranie takich pojemników jest wygodne, ale zwykle maseczki są w takich opakowaniach. Dodatkowo wewnątrz zabezpieczony sreberkiem.
Konsystencja jest gęsta, ale rozprowadza się dobrze na włosach i nie przecieka przez palce podczas nakładania.

Maska do włosów z olejem makadamia i keratyną - GlySkinCare

Zapach / Wydajność / Działanie

Zapach jest bardzo przyjemny, po otwarciu go po raz pierwszy był zachwyt, który trwa do tej pory. Po umyciu utrzymuje się długo na włosach, nawet po wysuszeniu jeszcze jest czuć.
Wydajność jest naprawdę świetna, bo wystarczy niewielka ilość produktu na włosy.
Maski do włosów używałam na dwojaki sposób, najczęściej tak jak zaleca producent, ale nie zakładałam czepka, tylko przed wzięciem prysznica myłam głowę i nakładałam odżywkę i na koniec zmywałam. Ale zdarzało się używać jak odżywkę, na kilka minut.
Po użyciu i wysuszeniu włosów czuję, że są bardzo miękkie i błyszczące, jest ich od razu więcej, tzn. zwiększyły swoją objętość :) Zdecydowanie czuć, że są nawilżone i wyglądają zdrowo. Nie miałam też problemów z rozczesywaniem włosów.
Skład produktu nie jest super naturalny, ma w sobie alkohol, konserwanty, czy też dużo składników zapachowych, ale mimo to sprawdza się u mnie.

Maska do włosów z olejem makadamia i keratyną - GlySkinCare

Cena / Dostępność

Maska kosztuje 38,90 zł / 300 ml, a znajdziecie ją TUTAJ. A TUTAJ lista sklepów stacjonarnych, które mają produkty GlySkinCare.

Maska do włosów z olejem makadamia i keratyną - GlySkinCare





Uwielbiam tę maskę, bo nie dość, że daje widoczne efekty na włosach to jeszcze ma prześliczny zapach utrzymujący się długo na włosach. Gości już u mnie dłuższy czas, a starczy na jeszcze długo :)

pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger