lipca 09, 2017

My Sign Leo - Paletka cieni Makeup Revolution stworzona dla znaku zodiaku Lew


Witajcie!

Chciałabym Wam dziś pokazać dość ciekawy produkt od Makeup Revolution, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Gdyni już chwilę temu. Jest to paletka cieni do brwi i oczu, ale nie taka zwykła, tylko przygotowana specjalnie dlaosób spod znaku lwa :) Niestety nie ma tam zbyt wielu kolorów, ale mam nadzieję, że chcecie poznać to kółeczko :) Zapraszam!

>> Spotkanie blogerek w Gdyni


 Makeup Revolution My Sign Complete Eye Wheel Zestaw Do Makijażu Oczu Leo

Wyjątkowa paleta stworzona specjalnie dla Twojego znaku zodiaku.
Paleta LEO zawiera:
- bazę pod cienie,
- rozświetlacz,
- dwa cienie do brwi,
- trzy cienie do powiek.
Dodatkowo wewnątrz pudełka znajduje się horoskop na rok 2017 dla Lwa.


Opakowanie

Trochę zaintrygował mnie ten produkt, bo dopasowanie cieni do powiek dla znaku zodiaku może być dziwne :) Ja w astrologię nie wierzę, bo czasami w horoskopach są totalne bzdury, ale są oczywiście osoby, które w to wierzą.
Opakowanie to plastikowe kółko z cieniami i bazą pod cienie. Dodatkowo zapakowane w kartonik, wewnątrz jeszcze znalazła się karteczka z informacją o cieniach i horoskopem na 2017 rok dla lwa :)
W opakowaniu znajdują się dwa cienie do brwi (w jednym okienku), baza pod cienie, rozświetlacz umieszczony na samym środku i trzy cienie do powiek.


Pigmentacja / Kolory / Trwałość

Pigmentacja cieni jest naprawdę dobra. Łatwo się je aplikuje na powiekę. Przy nakładaniu pędzelkiem trochę tracą na pigmentacji, ale wystarczy dokładać i kolor robi się ciemniejszy. Przy blendowaniu zauważyłam, że potrafią się osypywać.
Złoty odcień wygląda ślicznie na powiece i pięknie rozświetla oko, brakuje mi jednak w palecie jeszcze jakiegoś jasnego odcienia. 
Próbowałam też stosować rozświetlacz na całą powiekę ruchomą, ale bardziej tworzy taflę błyszczenia i nie tworzy żadnego koloru, nawet po dokładaniu go (na zdjęciu niżej pokazałam na oku). Za to jako rozświetlacz na twarz sprawdza się ok, ale też nie jest rewelacyjny ;) Głównie temu, że jest taki odcień, który nie do końca mi się podoba. 
Kolejne cienie, a mianowicie dwa brązy do oczu są fajne i dobrze się aplikują. Podoba mi się zwłaszcza metaliczny brąz i w połączeniu ze złotem wygląda super. Ten ciemniejszy też może posłużyć do podkreślania brwi.
No i kolej na dwa cienie do brwi. Fajnie, że są dwa kolory, ale jest między nimi mała różnica i jak ktoś ma ciemne brwi to nie wiem czy te kolory będą odpowiednie. Jak dla mnie ciemniejszy brąz z tej dwójki mógł być czymś zastąpiony, bo podobny brąz jest pojedynczo. Nakłada się je ok, ale jednak nakładanie cieni na brwi to nie dla mnie, bo mi się to nie podoba, wolę wyraźniejsze brwi.
Trwałość jest dobra, bo cienie w ciągu dnia pozostawały na miejscu i nie warzyły się, więc za to plus :)


Cena / Dostępność

Paletka ta kosztuje 21,99 i znajdziemy ją w sklepach online, np. TUTAJ.





Jak dla mnie paletka jest dość przeciętna, może interesujące wydawać się to, że paletka jest stworzona dla danego znaku zodiaku, więc tak naprawdę jest 12 różnych kolorystycznie paletek. Ale czy koniecznie dla osoby spod znaku np. ryb będzie podobać się sugerowana paletka dla znaku zodiaku ryby? Nie wiadomo, jednak pomysł ciekawy :) Ta paletka akurat odpowiada mi kolorystycznie, ale jak dla mnie ma za dużo brązów, przydałby się jakiś nudziakowy odcień.

Co sądzicie o tych paletkach stworzonych dla znaków zodiaku? :)

pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger