lipca 30, 2017

Najlepsze produkty do mycia włosów jakie miałam! Equilibra


Witam Was serdecznie,

Chciałabym Was dziś zaprosić na wpis na temat dwóch produktów marki Equillibra: szamponu nawilżającego oraz odżywki nawilżającej z aloesem. Bardzo mnie cieszy fakt, że produkty zawierają w sobie aż 20% aloesu i są w 98% naturalne! Ale o tym jak się sprawdziły poczytacie dalej :) Zapraszam!


Zacznę od tego, że moje włosy są suche na końcach i przetłuszczające się u nasady. Są cienkie i według mnie wysokoporowate. Dawno już nie były farbowane i są naturalne, od połowy głowy są tylko resztki farby, co wygląda jak ombre :)



Equilibra - Nawilżający szampon aloesowy 250ml Equilibra NATURALE 

Specjalnie dobrane ekstrakty roślinne wzmacniają, chronią i doskonale nawilżają. Włosy są lśniące, miękkie i odżywione. Wysoka zawartość aloesu (20%), naturalnego ekstraktu bogatego w polisacharydy zapewnia odpowiednie nawilżenie i ochronę. Wyciąg z liści pokrzywy wspomaga wzrost zdrowych włosów.

Co zawiera?
► Aloes (20%): nawilża i chroni
► Wyciąg z liści pokrzywy: wzmacnia włosy
► Proteiny pszeniczne: wzbogacają, wzmacniają strukturę
► Surfaktanty pochodzenia roślinnego: delikatnie oczyszczają
► ​Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia
► Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza
 

Składniki: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Citric Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.


Opakowanie / Konsystencja

Opakowanie o pojemności 250 ml nie jest duże, ale przez to poręczne i pod prysznicem nie wyślizguje się z rąk. Konsystencja jest świetna - dość leista, lekko żelowa i ciągnąca (tak jak aloes), ale nie spływa z palców podczas mycia. Szampon jest przezroczysty, a pieni się idealnie mimo braku SLS w składzie. Głowę myję zawsze dwa razy i za pierwszym razem wiadomo gorzej pieni, ale za drugim razem jest idealna pianka.


Zapach / Wydajność / Działanie

Szampon ma przecudowny zapach, pachnie tak świeżo, aloesowo. Uwielbiam go :) Pod prysznicem nie jest nachalny i włosy po nim tylko delikatnie pachną. 
Wydajność szamponu jest całkiem dobra, bo używam go około miesiąca i mam go jeszcze trochę, może wystarczy na drugi miesiąc? 
Pierwsze użycie tego szamponu nie było wcale takie kolorowe, miałam negatywne wrażenia, ale gdy zaczęłam go używać systematycznie to go pokochałam!
Włosy po umyciu są świetnie oczyszczone, zdecydowanie podniesione  u nasady, nawet gdy schły same i ich nie suszyłam suszarką. ZAWSZE gdy włosy schną mi same są oklapnięte, a tutaj mam efekt wow :) Bardzo się błyszczą, wyglądają mega zdrowo, aż mam ochotę je dotykać i oglądać w lustrze :) Nie obciąża włosów i nie powoduje przesuszenia się skóry głowy, ani swędzenia. W sumie od kiedy go używam głowa praktycznie mnie nie swędzi, chyba że przesadzę z suchym szamponem. Szampon ten też nie plącze włosów.


Equilibra - Nawilżająca odżywka aloesowa 200ml Equilibra NATURALE

Aloes, który stanowi znaczną część składu odżywki (20%) dba o właściwe nawilżenie i ochronę. Wyciąg z pokrzywy wzmacnia włosy i wspomaga ich wzrost. W produkcie znajdziemy również substancje odżywcze z olejków roślinnych, ekstrakt z siemienia lnianego oraz glicerynę roślinną.

Co zawiera odżywka aloesowa?
► 98% składników pochodzenia roślinnego
► Aloes (20%): nawilża i chroni
► Wyciąg z liści pokrzywy: wzmacnia włosy
► Składniki odżywcze z olejków roślinnych: zapewniają miękkość i łatwe rozczesywanie
► ​Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia
► Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładz


Składniki: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Urtica Dioica (Nettle) Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Parfum (Fragrance), Sodium Stearoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Odżywka znajduje się w miękkiej tubie o pojemności 200 ml zamykanej na klik. Jest wygodna w użyciu i pod prysznicem nie wyślizguje się z rąk. 
Konsystencja jest przyjemna, kremowa i nie jest mocno zbita. Nie spływa z włosów i świetnie się ją nakłada. Podczas rozprowadzania na włosach mam wrażenie, że nie dałam żadnej odżywki, bo wręcz jakby wnikała we włosy. Ale po zmyciu czuć wyraźną różnicę, że jednak odżywka tam była :)


Zapach / Wydajność / Działanie

Zapach jest równie przyjemny jak szamponu, jest może delikatnie słodszy. Ale uwielbiam go :) Wydajność jest świetna, u mnie zawsze odżywki idzie mniej niż szamponu, bo jej używam raz, do tego mam krótkie włosy i stosuję ją od połowy głowy.
Działanie jej jest świetne! Dzięki zawartości aloesu  włosy są świetnie nawilżone, nawet nie puszą się i same z siebie ładnie się układają. Z rozczesywaniem nie mam większego problemu, więc w tej kwestii nie wiem jak się sprawdzą.


Cena / Dostępność

Szampon dostępny jest w cenie 19,99 zł, a znajdziemy go TUTAJ. Odżywka kosztuje 21,90 zł i dostępna jest TUTAJ.




 
Nie spodziewałam się wiele po tych produktach, tym bardziej bałam się, że szampon nie będzie się pienił, ale jakie było moje zaskoczenie, gdy moje włosy po tych kosmetykach zaczęły wyglądać tak zdrowo i ładnie. Aż się chce je używać :)

Znacie markę  Equilibra? :)

pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger