lipca 21, 2017

Realac #67 Violet + Mirror Flakes


Witajcie,

Chciałabym Wam pokazać dziś jeden z kolorków, który otrzymałam na wiosennym spotkaniu z marką lakierów hybrydowych Realac. Wszystkie odcienie bardzo mi się podobały, ale akurat postawiłam na fiolet, aby się do tego odcienia troszkę przekonać :) Zapraszam.


>> Paznokciowe nowości od Realac
>> Relacja ze spotkania z marką Realac


Kolorek, który Wam pokazuję to odcień Violet nr #67 z wiosennej kolekcji Make The Season Bright. Całą kolekcję znajdziecie TUTAJ
Wszystkie kolory z kolekcji są interesujące i są bardzo żywe :) Niektóre jednak gorzej się nakłada ze względu na gęstość, a inne lepiej. Tak właśnie jest w tym przypadku, że nakłada się go super.


Na temat samego lakieru powiem tyle, że przyjemnie się go nakłada, pędzelek jest wygodny, a sam lakier jest o przyjemnej konsystencji. Trwałość jest standardowa, około 2 tygodnie miałam go na pazurkach Jedynie pod koniec, na prawej dłoni zaczął odchodzić delikatnie od paznokcia.


Do tego zdobienia na serdecznym palcu użyłam Mirror Flakes o nr 11, z którym pierwszy raz miałam do czynienia. Znajdziecie je i inne kolorki TUTAJ.
Mirror Flakes są naprawdę fajne, bo efekt jaki dają jest świetny. Ten kolorek idealnie pasuje do odcienia lakieru, który wybrałam.
Nakłada się go za pomocą pędzelka na lakier z warstwą dyspersyjną. Na to nakładam top w celu utrwalenia i gotowe :)


Świetne jest też to, że lakiery te nie mają mocnego zapachu, nie jest drażliwy i na spokojnie mogę używać w domu przy dziecku, nie siedząc przy otwartym oknie.





Po skończeniu tego manicure nie byłam przekonana, jednak patrząc na zdjęcia podoba mi się to połączenie i ten kolor :) Twierdziłam nawet, że nie jest mój i do niego nie wrócę, ale może jeszcze się skuszę kiedyś.

Jak Wam się podoba? :)

pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger