lipca 13, 2017

Ulubiony szampon Balea - mięta wodna i bambus


Witajcie,

Lipiec nie zaczął się zbyt ciepło, ale na szczęście pogoda zrobiła się już znośna. Chociaż lato w tym roku okropne :/
Ale przechodząc do tematu tego posta, dziś coś na temat szamponu, tym razem nie dla mężczyzn, chociaż mąż z chęcią też po niego sięga. A mianowicie szampon przeciwłupieżowy z miętą wodną i bambusem. 

>> O szamponie przeciwłupieżowym dla mężczyzn


Balea delikatny szampon do włosów przeciwłupieżowy mięta wodna i bambus 
(Anti-schuppen shampoo Wasserminze & Bambus) 

Specjalna formuła z wyciągiem z bambusa i mięty wodnej przywraca równowagę skórze głowy, sprawia, że włosy mają jedwabisty połysk aż po same końce. Kompleks odbudowujący prowitamina B3 oraz B5 daje włosom gładkość i jedwabistość.

Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry głowy dla wszystkich rodzajów włosów.


Opakowanie / Konsystencja / Działanie

Opakowaniem jest typowa plastikowa butelka, wszystkie szampony i żele pod prysznic tej marki mają takie opakowanie i jak dla mnie jest ono bardzo wygodne. Zamykane na klik i sprawdza się to świetnie.
Konsystencja jest odpowiednia, nie za gęsta i nie za rzadka, dzięki czemu świetnie rozprowadza się na włosach, nie spływa podczas używania i bardzo dobrze się pieni. 
Szampon ma za zadanie przeciwdziałać łupieżowi, a ja w obecnej chwili nie borykam się z tym problemem, jednak też nie z tą myślą go kupiłam. Podczas mycia daje przyjemne uczucie mrowienia na głowie, dobrze oczyszcza i nie plącze włosów. Włosy też nie puszą się po nim jak szalone.
Ma przepiękny świeży zapach i dlatego uwielbiam po niego sięgać, mam już kolejne opakowanie :) Wydajność jest dobra, przy moich średniej długości włosach starczył mi na kilka tygodni, około miesiąc.


Cena / Dostępność

Szampon kosztuje niewiele, bo online można go znaleźć w cenie 5-6 zł. stacjonarnie to najlepiej go szukać w niemieckich sklepach :)





Jest to jeden z moich ulubionych szamponów Balei. Jak pisałam to moje drugie opakowanie i na pewno uzupełnię zapas za jakiś czas, jeżeli gdzieś go spotkam na swojej drodze :) Nie ma co się spodziewać cudów po szamponie za 5 zł, ale ja je lubię, bo nieraz okazują się lepsze niż produkty z wyższej półki :)

pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger