sierpnia 03, 2017

Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017

Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017

Witajcie!

Dotarło do mnie kolejne pudełeczko U.R.O.K. tym razem jest to edycja XV :) Cieszę się, bo to kolejne pudełeczko Inspired By, które do mnie trafiło, a jest tu kilka interesujących rzeczy. Jeżeli jesteście ciekawi co znalazłam w środku to zapraszam :)


Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017
Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017

W pudełeczku znalazło się 7 produktów pełnowymiarowych oraz 2 miniatury. Koszt takiego pudełka to 39 zł, a dostępny jest TUTAJ. A więcej na temat samych produktów poczytacie dalej.

Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017

W pudełeczku znalazłam peeling do stóp SheFoot. Jest to naturalny peeling, ja jednak myślę, że jak na moje potrzeby będzie za słaby, ale no zobaczymy :) Przyjemnie pachnie i to jest taki świeży zapach.

Peeling zawiera tylko naturalne składniki ścieralne: pestki oliwek, łupiny migdałów łupiny orzechów macadamia. Ma potrójne działanie: zmiękcza, ściera twardy naskórek oraz pielęgnuje i odżywia, pozostawiając stopy gładkie i miękkie już po pierwszym zastosowaniu. Dzięki zawartości D-Panthenolu łagodzi podrażnienia, nawilża i regeneruje naskórek. Niezbędny w trosce o pielęgnację stóp.
18,90 zł / 100 ml 

Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017
Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017

Znalazłam też coś bardzo interesującego, a mianowicie matową pomadkę w kredce Constance Carroll. Otrzymałam kolor 01 - tangerine, a do pudełek odcień pomadki był dobierany losowo. Z marką miałam do czynienia, bo kiedyś otrzymałam kredkę do ust, jednak nic poza nią nie miałam. Ciekawi mnie, więc jak najszybciej po nią sięgnę :)

Pomadka w kredce o nowej, długotrwałej formule nadaje ustom aksamitne wykończenie. Mocno napigmentowana zapewnia intensywny kolor na wiele godzin. Zawiera witaminę E oraz naturalne woski i oleje. Nie wysusza ust i nie pozostawia uczucia lepkości. Mix kolorów. 
10,90 zł / szt.

Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017

W pudełeczku znalazł się też lakier do paznokci od Essence w kolorze Red Carpet. Ja nie sięgam po zwykłe lakiery do paznokci, jedynie używam ich do paznokci na stopach, ale mam kilka, więc ten oddałam siostrze. 

Lakier do paznokci z nową specjalną formułą, która zapewnia paznokciom niesamowicie trwały manicure z zachwycającym żelowym wykończeniem. Innowacyjna technologia koloru oferuje szeroki wachlarz intensywnych odcieni z wysokim stopniem krycia. W zestawie znajduje się lakier w kolorze Red Carpet - soczystej malinowej czerwieni. 7,99 zł / 8 ml

Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017

Coś co mnie od dawna interesowało to peeling kawowy Body Boom. W pudełku znalazłam miniaturkę 30g o zapachu grejpfrutowym. Jestem go bardzo ciekawa, na pewno użyję, tym bardziej że pełnowymiarowe opakowanie jest bardzo drogie :(

Orzeźwiający zapach rozbudzi Twoje zmysły i zmotywuje do działania, a zawarta w nim kawa zadba o odpowiednią dawkę energii. Peeling pozostawia ciało gładkie i sprężyste, pomaga zwalczyć cellulit, odżywia i natłuszcza skórę. Złuszcza martwy naskórek oraz poprawia koloryt skóry. Mix aromatów.
65 zł / 200g

Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017
Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017

Znalazłam także krem do stóp HerbOlive, jest to krem oliwkowy z aloesem. Ja nie jestem osobą kremującą stopy, chyba że borykam się z przesuszeniem stóp, ale ten produkt mnie zaciekawił. Na razie czeka na swój czas, ewentualnie może oddam rodzicom, bo oni często sięgają po takie produkty :) Tutaj pojawiła się miniaturka 50 ml.

Nawilżający krem do stóp. Zawiera oliwę z organicznie uprawianych oliwek i organicznie uprawiany aloes. Łatwo się wchłania pozostawiając uczucie świeżości i głęboko nawilżając skórę stóp. Zawiera 93% składników pochodzenia naturalnego. 
18,99 zł / 150 ml

Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017
Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017

Kolejny ciekawy produkt to pasta cukrowa do depilacji Cosmoderma. Nigdy nie używałam takiego produktu, ale ciekawa jestem czy dałabym radę sama sobie wyrywać włoski :) Co prawda na brwiach i wąsiku sobie radzę, ale na nogach trochę się boję. 

Dzięki swojej delikatności, pasta cukrowa może być kilkakrotnie naniesiona na tę samą partię skóry. Sweet Skin całkowicie usuwa włoski, nie pozostawiając ich złamanych wewnątrz mieszka, co eliminuje problem ich wrastania. Pasta cukrowa dzięki swoim właściwościom depiluje, nawilża oraz peelinguje skórę. Do zmycia specyfiku wystarczy letnia woda. 
30 zł / 170 g

Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017
Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017

Ostatni produkt kosmetyczny to perfumy Vip Cosmetics. Zapach wydaje się być nie do końca mój, ale zobaczymy. Opakowanie ma bardzo ciekawe, jednak trudno było na zdjęciu uchwycić jego kolor :) Jest opakowanie pełnowymiarowe i w sumie kosztuje dość dużo, a nie wiem jaka to pojemność.

Perfumy z feromonem, który dodaje pewności siebie. Obok tego zapachu żaden mężczyzna nie przejdzie obojętnie! Zapach, który eliminuje nieśmiałość. Absolutny must have wakacyjnych wojaży. 
69 zł / szt.

Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017

W pudełku kosmetycznym znalazła się też koszulka od Skydance, co nieco mnie zaskoczyło :D Jest fajna, bo czarna, idealna do śmigania po domu, ale nie wiem co ma oznaczać mój napis na koszulce ;) Mógłby być bardziej kosmetyczny, żeby pasował do całości, no ale...

Unikalny projekt koszulki polskiej marki, która tworzy istne dzieła sztuki. Niepowtarzalne wzory, które uzupełnią każdą codzienną stylizację. Wykonane w 85% z bawełny, idealne na wakacyjne spotkania. Jedyne w swoim rodzaju, wykonane z dbałością o każdy szczegół.
45 zł / szt.

Inspired By U.R.O.K. Edycja XV - lipiec 2017




Zawartość opakowania jest interesująca i jedynie krem do stóp i lakier do paznokci trafi w inne ręce. Zastanawiam się jeszcze czy odważę się użyć pasty cukrowej, ale jak nie ja to na pewno siostra użyje ;)

Jak Wam się podoba zawartość?

pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger