sierpnia 31, 2017

Inspired By U.R.O.K. Edycja XVI - sierpień 2017

Inspired By U.R.O.K. Edycja XVI - sierpień 2017

Witajcie! :)

Po raz kolejny dotarło do mnie pudełeczko U.R.O.K. od InspiredBy. Tym razem edycja XVI i znalazło się w nim w sumie niewiele rzeczy, ale ogólnie cieszę się, że je otrzymałam, bo są same pełnowymiarowe produkty :) Zapraszam dalej.


Inspired By U.R.O.K. Edycja XVI - sierpień 2017

W pudełeczku znalazło się 5 produktów i wszystkie pełnowymiarowe! :) Koszt takiego pudełka to 39 zł, a dostępny jest TUTAJ. A więcej na temat samych produktów poczytacie dalej.

Inspired By U.R.O.K. Edycja XVI - sierpień 2017
Inspired By U.R.O.K. Edycja XVI - sierpień 2017

Zacznę od najfajniejszej rzeczy jaka pojawiła się w tym pudełku, czyli butelka filtrująca wodę Bobble od Selldo. Jestem z niej niesamowicie zadowolona, bo miałam zamiar kupić taką butelkę, ale innej marki :) Zawsze piję wodę z kranu, więc filtr mi się przyda. Teraz używałam zwykłej butelki, do której wlewałam wodę z dzbanka filtrującego i tak stawiałam w lodówce i wychodząc brałam ze sobą, teraz będę mieć wygodniej :D 
Akurat na stronie producenta jest w promocji - www.waterbobble.pl.

Butelka bobble do idealny towarzysz każdego dnia - niezależnie od tego, czy jesteś w pracy, szkole czy na zajęciach sportowych. Butelka filtrująca z węglowym wkładem zapewni Ci czystą i smaczną wodę wszędzie gdzie jesteś.
54,90 zł / szt.

Inspired By U.R.O.K. Edycja XVI - sierpień 2017
Inspired By U.R.O.K. Edycja XVI - sierpień 2017

Kolejnym produktem jest antybakteryjny krem punktowy ACNE CONTROL od Ava laboratorium. Ten kosmetyk występował zamiennie z maską do twarzy i szkoda, że nie otrzymałam maski :( Ale no trudno, myślę że krem również wypróbuję jak przyjdzie na to pora, bo nieraz pojawiają się dziwne niespodzianki na twarzy.

Polecany do miejscowego stosowania na zmiany trądzikowe (zaskórniki, krosty, wypryski).
Naturalne olejki eteryczne z drzewa herbacianego, lawendy i trawy cytrynowej o właściwościach antybakteryjnych normalizują pracę gruczołów łojowych. Krem skutecznie redukuje wydzielanie sebum, odblokowuje i oczyszcza pory oraz wygładza skórę.
15,28 zł / 15 ml

Inspired By U.R.O.K. Edycja XVI - sierpień 2017

Po raz kolejny marka SheFoot :) Była już w poprzednich ShinyBoxach i poprzednim InspiredBy, no i pojawiła się też tutaj. Tym razem znalazłam filcowe krążki ochronne - plastry na odciski. Zamiennie pojawiały się też trzy inne produkty: plastry z amortyzującą tarczą ochronną, filcowe plastry ochronne między palce oraz lateksowe plastry na haluksy. Ja nieraz mam problemy z odciskami, wiadomo zwłaszcza przy nowych butach, także się przyda ;) 

Produkt może być stosowany profilaktycznie, podczas noszenia nowych butów, które najczęściej są jeszcze niedopasowane do naszej stopy, przez co ją ranią i obcierają. Plastry można stosować profilaktycznie lub bezpośrednio na powstały odcisk. Są one wykonane z miękkiego, cienkiego materiału, który jest niewyczuwalny, dlatego można je nosić do każdego rodzaju obuwia.  
9,90 zł / op.

Inspired By U.R.O.K. Edycja XVI - sierpień 2017

Znalazłam też luksusowy krem ochronny do twarzy SPF 50 marki Janda. Krem ma opakowanie, które wygląda trochę jak podkład :) Nie używam kremów z tak wysokim filtrem, ale może powinnam. Trochę nie przekonuje mnie to i raczej użyłabym go na plażę, ale teraz to kiedy :D

Krem chroni skórę przed skutkami promieniowania ultrafioletowego, podczerwonego i widzialnego. Pod ich wpływem dochodzi do szybszej degradacji kolagenu, powstania stanów zapalnych i wolnych rodników. Luksusowa formuła ochronna dopasowana do każdego typu cery, narażonej na intensywne promieniowanie.
29,90 zł / 50 ml 

Inspired By U.R.O.K. Edycja XVI - sierpień 2017

I ostatni produkt to żel nawilżająco-kojący Chitozan naturalny sun. Żel jest w sprayu, więc intryguje :D Ma uniwersalne zastosowanie, ale na początku nie byłam zadowolona, że znalazł się w pudełku. Ale poczytałam i cieszę się, że się pojawił. Szkoda, że nie szybciej, bo już jesień i na oparzenia słoneczne go nie sprawdzę, ani na ukąszenia komarów, ale sprawdzę przy suchej skórze. Można go też stosować u dzieci, więc mam zamiar używać w celu nawilżenia zmian uczuleniowych na skórze Mai.

Chitozan jest surowcem naturalnym pochodzenia morskiego. Zastosowanie: Zmniejszenie uczucia przegrzania i pieczenia skóry; łagodzenie oparzeń słonecznych, uczucia swędzenia i napięcia, jak także innych podrażnień i stanów zapalnych skóry (np. ukąszeń owadów czy podrażnień po depilacji).
36,89 zł / 85 ml

Inspired By U.R.O.K. Edycja XVI - sierpień 2017




Pudełko ogólnie oceniam dobrze, bo tak naprawdę wszystko jest ciekawe i nie są to standardowo powielane produkty, tylko coś ciekawszego, choć po otwarciu nie było ochów i achów ;)

A co Wy sądzicie o tym pudełku :)

pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger