sierpnia 18, 2017

Luksusowy żel pod prysznic wart niecałe 10 zł?! / Znalezione w Shinyboxie


Witajcie!

Żele pod prysznic goszczą chyba u każdego w łazience, ja nie przywiązuję się do jednego i lubię eksperymentować, ale ten żel pod prysznic od Green Pharmacy, który znalazłam w ShinyBoxie to kosmetyk, do którego na pewno wrócę i który warto poznać :) Na początku opakowanie nie przekonało mnie do siebie, ale gdy go otworzyłam i poznałam ten zapach to przepadłam :) 

>> ShinyBox luty, w którym znalazł się żel Green Pharmacy 


Żel pod prysznic Oliwki i Mleko ryżowe - Green Pharmacy

Bogactwo oleju z oliwek i mleka ryżowego wprost z Natury. Radosna chwila przyjemności. Delikatne mycie, dobre nawilżanie, ochrona dzięki neutralnemu pH. Pozostawia nutę ciepłego aromatu. Oliwa z oliwek odżywia, regeneruje i wzmacnia skórę, odżywcze, roślinne mleko ryżowe poprawia wygląd, skóra jest jedwabiście gładka i miękka.
0% parabens, silicones, PEG
 

Opakowanie / Konsystencja

Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu pod prysznicem, jest to miękka butelka o brązowym zabarwieniu, ale lekko przezroczysta, dzięki czemu widoczna jest zawartość. Zamykane jest na klik i nie zacina się.
Konsystencja jest bardzo kremowa, lekko leista, ale nie na tyle żeby spływać ciała podczas używania.

 
Zapach / Wydajność / Działanie

Zapach to coś cudownego, jest taki otulający i zmysłowy, mam wrażenie jakbym używała luksusowego drogiego kosmetyku :) A po wyjściu spod prysznica utrzymuje się jeszcze chwilę na skórze i wypełnia całą łazienkę zapachem. Jest to cudowne uczucie, bo wręcz rozpływam się pod wpływem tego zapachu :)
Wydajność jest bardzo dobra w stosunku do ceny, bo nie trzeba go aż tak wiele używać, ze względu na odpowiednią konsystencję. 
Żel ten świetnie się pieni, nawet bez użycia gąbki :) Dobrze oczyszcza. Jest przyjemnie kremowy, przez co mam wrażenie, że ciało jest dodatkowo nawilżone i przyjemne w dotyku. Nie uczulił mnie, ani nie podrażnił.


Cena / Dostępność

Żel ten kosztuje naprawdę niewiele, bo około 8,99 zł / 500 ml, a znajdziecie go np. TUTAJ, bądź w drogeriach. 






Na tę chwilę jest to mój ulubiony żel pod prysznic! Uwielbiam ten zapach, jest całkowicie wyjątkowy i nie spotkałam jeszcze tego zapachu nigdzie indziej :) Gdybym go gdzieś użyła nie wiedząc jaka to marka, na pewno pomyślałabym, że to żel wart duuuużo więcej. Zdecydowanie będę do niego wracać i po tym żelu aż mam chęć na pozostałe produkty tej marki :)

Znacie produkty Green Pharmacy?
Jakie są Wasze ulubione? :)

pozdrawiam,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger