marca 26, 2012

Catrice 030 My Cafe Au Lait At Notre-Dame

 




Jakiś czas temu fundnęłam sobie lakier Catrice, bardzo długo zastanawiałam się który nudziak wybrać, aż Panie w Naturze dziko na mnie patrzyły.
Oto jak prezentuje się na paznokciach
W świetle dziennym:



A tu tak w cieniu:)






Co tu dużo mówić, bardzo lubię lakiery tej firmy, już kiedyś pisałam o jednym kolorze 030 Meet Me At Coral Island i dziwnym trafem ma taki sam numer, tylko inna nazwa i oczywiście inny kolor:) 

Oba są identyczne, trochę za gęste do nakładania, ale szybko schną (o ile ma się nałożoną 1 warstwę). Cena to około 10zł. I także długo trzymają się na paznokciach, a to najważniejsze:)
Troszkę w tym kolorze nie podoba się to słabe krycie, muszę nałożyć 3 warstwy, aby nie było widać prześwitów, a i tak mimo 3 warstw czasami widać. A  bez wysuszacza potrafią schnąć baaardzo długo.

pozdrawiam,

20 komentarzy:

  1. Ostatnio podobają mi się takie nudziaki:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. uu ładnie :) jednak nie moje kolory takie nude, wolę mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także lubię mocniejsze, ale nudziaki to jest to co lubię :)

      Usuń
  3. Ostatnio nudziaki to moja mega miłość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas wysychania można przeżyć dla takiego koloru! Piękny :)
    Zapraszam, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nude lakiery ;) ja mam z H&M :)

    Zapraszam na rozdanie (konkurs) na moim blogu :)
    http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba mam nawet ten sam odcień, słabe krycie to fakt

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny jest ten kolor <3
    może chcesz się poobserwować? Buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za nudziakami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny kolor :)
    pisałam o kolorach nude ostatnio na blogu i bardzo je lubię :)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemny kolorek chetnie bym taki sobie zakupila.
    Blog mi sie podoba wiec i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie trochę lakiery z Catrice zawiodły, jak dla mnie za szybko się ścierają :(, też uwielbiam takie nudziaki i myślałam, że będę miała już swoje ulubioną lakierową firmę, bo kolory mają cudowne, niestety jakość nie bardzo jest adekwatna do ceny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger