grudnia 05, 2012

Kobo professional Colour Trends - 25 Amsterdam






Dziś mam dla Was recenzję lakieru Kobo. W mojej kolekcji jest to drugi lakier tej firmy, poprzednim kolorem jest 13 Prague. Szczerze powiedziawszy uwielbiam oba te lakiery :) Na jesień wolę mieć na paznokciach odcienie beżu, brązu oraz nude. Chyba, że mam chęć zaszaleć z innym kolorem :)

Lakier ma niesamowity turkusowy kolor, a jest on moim ulubionym kolorem, więc u mnie dość często występuje w lakierach :)
Próbowałam optycznie wydłużyć paznokcie, poprzez nie zamalowanie całej płytki paznokcia. Mam nadzieję, że wyszło dobrze:)


Dobrze kryje, jedna warstwa zapewni nam dobre krycie, jednakże są prześwity i druga warstwa już wygląda idealnie. Nie zostawia smug, bo konsystencja lakieru jest idealna. Szybko schnie, ale na wierzch użyłam top coat z Essence, który ponoć troszkę przyspiesza wysychanie.

Jeżeli chodzi o trwałość lakieru to wytrzymał równe 4 dni i zaczął się ścierać na końcówkach. Przedtem lakier tej firmy nie wytrzymał tyle, bo miałam słabe paznokcie, przestałam używać odżywki eveline, bo akurat dziewczyny pisały o szkodliwym składniku, który zawiera. Wystraszyłam się i go odstawiłam, próbowałam odżywki Joko i nic i wróciłam z podkulonym ogonem do Eveline i odbudowuję paznokcie... 

I jak Wam się podoba? :)

pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. piękny kolor, lubię niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam sporo kosmetyków kobo i jakoś nigdy nie kupiłam lakieru, sama nie wiem czemu :) kolorek jest przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest świetny! znów przypomniały mi się smerfy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny odcień niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Kolorek jest wybitnie zachecajacy do kupienia :)) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor, taki delikatny, do schrupania :) ale chyba za dużo warstw nałożyłaś, sprawia wrażenie gęstej grubej powłoczki, która nigdy nie wyschnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna osoba coś wspomina o odżywce z Eveline...chyba też powinnam w koncu sprobowac:D Kolor tego Kobo jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudny, ! musze sobie wkoncu kupic taki odcien :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger