kwietnia 14, 2012

Cukrowy peeling do ciała czekoladowo-kokosowy, Dax cosmetics, Perfecta Spa.


Tak jak obiecywałam, dziś recenzja cukrowego peelingu do ciała Perfecta. Ja kupiłam czekoladowo-kokosowy.







Cukrowy peeling do ciała czekoladowo-kokosowy złuszczająco - ujędrniający. Peeling regulując mikrokrążenie w skórze przeciwdziała cellulitowi, a apetyczny zapach czekolady odpręża i poprawia nastrój. Zawiera naturalne kryształki cukru, które usuwając martwe komórki naskórka idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Ponadto olejek kokosowy intensywnie zmiękcza i ułatwia zatrzymywanie wilgoci w skórze, a zawarte w peelingu masło kakaowe działa ujędrniająco i regenerująco.


Cena ok. 17zł / 225ml








Kupiłam go, gdy sporo dziewczyn pisało o nim na blogach:) Pomyślałam, że skoro jest taki fajny to czemu nie spróbować, a akurat potrzebowałam peelingu.
Zapach ma świetny, ale szczerze to już miałam go dość. Jest za słodki, ale używałam go raz na tydzień, wiec tak jest do zniesienia. Tylko, że pachnie samą czekoladą i kokosów żadnych nie czuć.

Zdjęcia zrobione jeszcze, gdy coś było w opakowaniu, w tym momencie już jest wykończony ;)

Po użyciu skóra gładka, ale to raczej dzięki parafinie.
Wydaje się, że peeling ma czym ścierać, ale jak zaczynamy masować to zostaje tego peelingu bardzo mało. Dobrze ściera, ale pod wpływem wody zaczyna się rozpuszczać i robi się białe. Strasznie się zdziwiłam jak zaczął mi blednąć pod prysznicem.
Jest bardzo gęsty, ale pod wpływem wody zmienia konsystencję na płynną wręcz.
Opakowanie bardzo nieporęczne, pod prysznicem nie mam go nawet gdzie postawić, bo jest za szerokie...
Wydajność nie jest zła, bo starczył mi na dość długo.

pod wpływem wody zmienia konsystencję
Producent pisze o działaniu antycellulitowym i ujędrniającym, ale to bujda na resorach.

  • Zapach 5
  • Wydajność 5
  • Cena 4
  • Konsystencja 4
  • Działanie 2
  • Opakowanie 3








Szczerze mówiąc nie przypadł mi do gustu. Skład nie jest zachęcający, jedyne co jest w porządku to zapach. Wolę sobie zrobić peeling kawowy domowej roboty (o którym pisałam), bo jest o wiele lepszy i skóra jest gładka od samych drobinek, a nie od parafiny.

pozdrawiam,

8 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie strasznie zapach tego peelingu bo wbrew pozorom uwielbiam takie słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, bo zapowiadał się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama mam z tej firmy peeling cukrowy, tylko pomarańczowy. Kocham go ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja i tak chętnie bym go spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam marcepanową wersję, jest trochę mało wydajny, ale lubię to uczucie nawilżenia po aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam straszna ochotę na ten peeling

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger