kwietnia 10, 2012

TAG: Reading is cool!






Dziś przychodzę z innym TAGiem, na który z wielką chęcią odpowiem. Otagowała mnie Jungle Drum .

1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Najchętniej czytam wieczorem, przed snem, czasami zdarza się i w dzień.

2. Gdzie czytasz?
Najczęściej w domu, w łóżku. Ale zdarza się, że czytam w autobusie.

3. W jakiej pozycji najczęściej czytasz?
Raczej na leżąco z dwiema poduszkami pod głową :)

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Najchętniej literatura kobieca, czasami skuszę się na romanse, lubię też horrory i fantasy.

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś/ dostałaś?
 Larry McMurtry "Ostatni seans filmowy"

6. Co czytałaś ostatnio?
 Larry McMurtry "Ostatni seans filmowy"

7. Co czytasz obecnie?
 Ola Bocheńska "Biała wieża"

8. Używasz zakładek, czy zaginasz ośle rogi?
Mam piękną nową zakładkę od mojego narzeczonego :) Wcześniej używałam zakładek z księgarni :)

9. E-book czy audiobook?
Żadne z nich. Żaden e-book ani audiobook, tylko książki w oryginale.

10. Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Nie bardzo pamiętam, ale dużo czytałam jak byłam młodsza. Chyba "Ten obcy" był najlepszy ;)

 11. Którą z postaci literackich cenisz najbardziej? 
Nie mam takiej postaci, za dużo czytam, żeby mieć jedną ulubioną ;)

Bym chętnie kogoś otagowała, ale nie mam pojęcia kto miał tag, a kto nie. Zapraszam każdego :))

pozdrawiam,
 

10 komentarzy:

  1. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba mój ulubiony TAG ostatnimi czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag :d Lubię czytać książki, ale wolę mangi :]

    OdpowiedzUsuń
  4. tak bardzo spodobał mi się ten tag, że otagowałam się sama :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę w końcu ten tag wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mam pytanie odnośnie tej zakładki-bo widziałam ją(chyba) na którymś z Twoich zdjęć. Może wiesz, gdzie chłopak ja kupił? Strasznie mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny TAG. Fajnie, że lubisz czytać, mało osób to robi ostatio:(

    OdpowiedzUsuń
  8. To miło, że lubisz czytać, ja też, a książki wręcz pożeram ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger