kwietnia 01, 2012

Ulubieńcy marca


Skoro mamy już kwiecień nadszedł czas na podsumowanie ostatniego miesiąca. Za wiele nie zmieniło się w moich ulubieńcach, raczej nic nowego nie doszło, ale w lutym nie robiłam takiego zestawienia, także teraz nadrabiam :)
  1. Demakijaż

    • Bielenda płyn dwufazowy Awokado.Pisałam o nim post. Po prostu jest świetny do zmywania makijażu, nic dodać nic ująć.
    • Ziaja żel myjący antybakteryjny nuno - używam do oczyszczania twarzy od niedawno i już go lubię. Recenzja za jakiś czas.
    • Hydrolat oczarowy - świetnie sprawdza się jako tonik oraz do rozrabiania maseczek. Na pewno kupię jeszcze więcej :)
  2.  Włosy

    •  Szampon TBS Bananowy - Lubię go używać za zapach, nic więcej tak naprawdę nie robi z włosami, ale mimo to lubię go. Na pewno już go nie kupię.
    • Odżywka do włosów Kallos Crema al latte - Litrowa odżywka, mam od października chyba i używam go prawie codziennie (po umyciu włosów ) i ok. 3/4 opakowania dopiero zużyte.
    • Szampon Amla - Kupiłam w zamówieniu na allegro razem z olejkiem sesa. Bardzo go lubię używać, przyjemnie pachnie. Używam go głownie do zmywania sesy, ale raczej każdy szampon sobie z tym radzi.
    • Olejek Sesa - chyba każda dziewczyna go zna, używam go tak często jak jestem w stanie, wiele razy nakładam go na noc, robię warkocza i rano zmywam. Bardzo fajnie nawilża mi wlosy.
  3.  Płyn do kąpieli /peeling

    • TBS earth lovers żel pod prysznic - Pachnie tak świeżo, że po prostu go uwielbiam. Słabo się pieni, ale od czego są myjki do ciała :) Tych o słodkich zapachach czasami ma się dość, więc to jest świetna alternatywa...
    • Perfecta cukrowy peeling. W sumie teraz z peelingów mam tylko ten i bardzo dobrze się sprawuje. Wykańczam go, więc niedługo recenzja.
  4.  Balsamy

    • TBS Masło do ciała - Co tu dużo mówić, są świetne pod względem zapachowym i nawilżającym. Uwielbiam każdy z tych, który posiadam, ale zapach jak dla mnie najlepszy jest zapach bzu (w białym opakowaniu). Siostra mówi, ze śmierdzi, ale mi bardzo kojarzy się z wiosną.

 Chciałam jeszcze z kolorówki wybrać ulubieńców, ale wszystko co mam uwielbiam, więc chyba nie ma to sensu... :) Może w następnym miesiącu...

pozdrawiam i życzę miłego wieczoru,

36 komentarzy:

  1. uwielbiam Kallosa! wielkie opakowanie i takie tanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także uwielbiam dwufazowe do zmywania oczu, moim zdaniem 100% lepsze niż micele :) obecnie mam ziaję, a ten musze kiedys wypróbowac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra ma ziaję i jak chciałam zmyć eyeliner z essence to była masakra... A tym z bielendy przyłożyłam do oka chwile przetarłam i gotowe:)

      Usuń
  3. Też miałam nuno jakiś czas temu i może nie szaleję na jego punkcie, ale uważam, że to całkiem fajny żel :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo. ; ) muszę wreszcie dodać do siebie jego recenzję..

      Usuń
    2. Chciałam coś na szybko kupić do oczyszczania, myślę że następny będzie w Vichy:)

      Usuń
  4. skuszę się na Kallosa jak zużyję wszystkie zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu kiedyś kupić coś z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  6. perfecta peeling mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest drogi, a całkiem fajny. Ale ten czekoladowy co mam to mam już dość tych słodkości w kosmetykach :)

      Usuń
  7. również bardzo lubię peeling z Perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę tu kilka znajomych kosmetyków :) A balsam grejpfrutowy TBS akurat dziś kupiłam, bo ostatnio wykończyłam swoją truskawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię płyn dwufazowy z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na recenzję żelu ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te cukrowe peelingi:) Są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog jeżeli mój Cię zainteresuje zapraszam do obserwacji http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka kolekcja masełek :) Ja niedawno odkryłam TBS w moim mieście i teraz czekam na promocję, by coś sobie upolować i wypróbować wreszcie na własnej skórze :) Chociaż po posmarowaniu się testerami miałam wrażenie, że te masła nie mają żadnych szczególnych właściwości poza boskimi zapachami :P

    OdpowiedzUsuń
  14. hydrolaty górą. :) ale masz dużo masełek z tbs!

    OdpowiedzUsuń
  15. Masła do ciała mają fajne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten żel myjący z Nuno - jestem w 1000000% zadowolona! Chciałam się również skusić na masło do ciała z Perfecty, ale stwierdziłam , że mam balsamy do ciała w domu, które muszę zużyc :) Słyszałam również świetne opinie o bananowym szamponie do włosów :) Musze spróbowac :D

    Serdecznie zapraszam do komentowania:
    http://versacebeautyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mam ochotę na TBS'owe masła... *w*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ te balsamy wyglądająąąą! Kusisz!:D
    PS. Pomożesz? To nic nie kosztuje a potrwa kilka sekund? http://zapytajklaudie.blogspot.com/2012/04/pomozecie.html
    To dla mnie ważne, dziękuję z góry!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chce sobie kupic najpierw olejek babydream zeby ogolnei sprawdzic czy moje wlosy lubia olejki a po jakims czasie mzoe sobie kupie sesa bo slyszalam o nim duzo dobrych opinii :) zapraszam na moj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie skończyło mi się masło do ciała i muszę kupić nowe. Akurat w świetnym momencie dałaś ten post ;D Muszę sobie kupić to masełko TBS ;)
    Zapraszam do mnie, na rozdanie; Oczami-Kasi.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten żel Ziaji zapobiega występowaniu wyprysków czy tylko oczyszcza wągry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co napisano na opakowaniu to odblokowuje pory i zapobiega rozwojowi bakterii :)

      Usuń
  23. Miałam odżywkę Kallos Crema al latte- pięknie pachniała!

    OdpowiedzUsuń
  24. Również posiadam ten płyn do demakijażu Awokado i jestem bardzo zadowolona:) Ale masz dużo balsamów z TBS!!! Zazdroszczę takiej kolekcji:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na recenzję żelu myjącego antybakteryjnego nuno od Ziaji. ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger