kwietnia 22, 2012

Projekt Rainbow: Tydzień 3 żółty







Dziś post na temat projektu rainbow, i może Was zdziwię, ale w domu mam tylko jeden żółty lakier:) Jakoś nie przepadałam za tymi kolorami, bo raz miałam pomalowane na żółto i poszłam do babci i ona się mnie pyta: "Co Ty chora, takie żółte paznokcie?" :D

Użyty lakier to Miss Selene nr 218.Słabo kryje, ale ma całkiem ładny odcień żółci.
Zrobiłam sobie wzorek inspirowany Białostockim Klubem Sportowym Jagiellonią ;)


Zapraszam do zakładki WYMIANKA :)

pozdrawiam,

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie :) ja nie mam żadnego żółtego - jeszcze :p

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podobają żółte paznokcie :) Są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam żółty lakier o identycznym kolorze i niestety odbarwił mi płytkę paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. serdeczny paznokieć posiada barwy Hiszpanii ;p?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten kolor żółty ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. hahh.. ja ostatnio miałam żółte i mąż stwierdził że brzydkie i mam natychmiast zmyć

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger