kwietnia 22, 2012

Moja kolekcja lakierów do paznokci :)

 


No i weekend :) mam w końcu trochę wolnego, aby coś napisać. W tym roku piszę pracę licencjacką, w czerwcu obrona i nie mam czasu pisać nic na blogu. Dziś postanowiłam troszkę nadrobić i dodać moją kolekcję lakierów. Nie jest wcale taka duża, ale ostatnio oddałam parę kolorów siostrze. I muszę się pochwalić, że chyba już od 2 miesięcy nie kupiłam ŻADNEGO NOWEGO LAKIERU!! :))
Teraz trzeba nadrobić :))
Muszę zrobić sobie taki portfelowy pomocnik jakie już mam kolory, żeby przy zakupie nie kupić podobnego ;)

Moja kolekcja prezentuje się następująco. Zaczynamy od cielistych :)
Golden Rose 08
MIYO Nailed it! 10 nude
Catrice ultimate nudes 030 cafe au Lait At Notre-Dame
Wibo French manicure - nie do końca nudziak, ale dałam go do tego zestawu


Pomarańcze czerwienie róże. Tych akurat w swojej kolekcji nie mam wiele, wiec wszystkie wrzuciłam razem ;) Mam ochotę jeszcze na inne czerwienie i na baaardzo delikatny róż, ale zawsze coś innego wpadnie w oko...

dor nr 49/2
Catrice 030 meet me At Coral Island
Vipera 817
Bell Fashion Colour chyba 009 bo się już trochę starło
Essence colour & go fame fatal 61


Fiolety - tu mam tylko 2, a i tak rzadko ich używam...
Golden rose 220
Miss selene 224

Niebieskości, które uwielbiam :))

MIYO Nailed it! 25 Magic
Miss selene 204
Simple Beauty nostalgic 600
dor 61/1
Essence colour & go 53 you belong to me

Zielenie i żółcie, których mam mało, ale uwielbiam je, zwłaszcza pastelowe :)

Bell Glam wear 510
Wibo express growth 331
Simple Beauty pastelowy 401
Essence colour & go 39 lime up!
Miss selene 218
Simple Beauty pastelowy 408

Szarości, których praktycznie nie używam. Na wiosnę, wolę bardziej żywe kolory :)
Coral prosilk103
Wibo express growth 348
Wibo express growth  347


Pękające
Crackle nail art kupione w chińczyku
Wibo Cracking magic 07
Vipera Salamandra 1

Inne
Vipera Foggy top coat 13  matujący
Essence nail art express dry drops - wysuszacz
Essence nail art podkład ochronny
Odżywka eveline 8w1
Wibo, lovely top coat

Jak Wam się podoba moja kolekcja? :) Część z lakierów była prezentowana na paznokciach.

Dziewczyny, mój blog zbliża się do 300 obserwatorów! Bardzo Wam dziękuję za obserwowanie mojego bloga ! ;* i tak myślę, że jak tylko stuknie pełna liczba to z tej okazji zrobię konkurs/rozdanie.
 
pozdrawiam,

55 komentarzy:

  1. cieliste, miętowe, korale i czerwień chętnie bym Ci zabrała. :P a i żółtki, bo nigdy nie nosiłam, a tej wiosny mam zamiar. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żółtków nie nosiłam, ale teraz akurat moda na takie :))

      Usuń
  2. kolekcja świetna! moja się powoli powoli powiększa, ale do Twojej mi jeszcze sporo brakuje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kolekcjonowałam, aż się okazało, ups trochę ich dużo...

      Usuń
  3. pokaźna kolekcja :) moja rozrasta się w zastraszającym tempie, dlatego teraz robię przerwę w kupnie lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne kolorki, mój wzrok przykuła ta salamandre, cudowny kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda pojedyncza sztuka lakieru ma fenomenalny kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojojo ale cuda :)
    pastelowe najlepsze i miętuski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale kolekcja!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo ich ;)
    Śliczne nude. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo i całkiem zróżnicowane ;)
    ja jestem chyba monotematyczna jeśli chodzi o kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kolekcja, widzę w niej wiele pięknych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spora kolekcja , ja mam ostatnio szał na zielony i niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie ładne. Ale miętowe przebijają wszystkie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja w dalszym ciągu nie mogę nigdzie znaleźć MIYO ... Szukałam na Sienkiewicza jak mi mówiłaś, ale niestety nie znalazłam :/
    A jak sprawują się lakiery z Vipera? Bo ostatnio je widziałam, ale nie byłam pewna czy warte są tych 10 zł (bez kilku groszy) ... I nie widziałam takiego ładnego turkusowego jak Ty masz, a szkoda :/
    Na żółty z Miss Selene też się czaiłam (pomimo, że lakiery z tej firmy mają beznadziejne krycie), ale już niestety w tej małej drogerii na rogu Sienkiewicza i Piłsudskiego już nie mają żółci (wiesz czy gdzieś jeszcze można dostać lakiery tej firmy?)
    Ta Vipera Salamandra 1 co posiadasz też jest śliczna (mam słabość do takich kolorów :P ... i problem z ich znalezieniem :/ )

    OdpowiedzUsuń
  14. ile lakierów! kilka bym ci ukradła ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dałabyś radę tak mniej więcej na mapie Białegostoku zaznaczyć mi gdzie dokładniej jest ten sklep (i wysłać mi na maila)? Bo ja chyba jednak nie w tym miejscu szukałam ;)
    Co do Salamandry, to ja nie lubię pękających, ale dzięki za propozycję :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Lime up! też mam i bardzo sobie cenię. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam poważne wątpliwości, co do mojego stanu psychicznego, jak pomyślę, że dzisiaj stuknęła mi setka w ilości lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kilka lakierów z twojej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 miesiące bez nowego lakieru? podziwiam!:)
    fajna kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne kolorki... Urzekły mnie żółcie i fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Essence limonkowy wpisuję sobie na listę bo bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna kolekcja! Cudne kolorki!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Twoją kolekcję Nude :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z mojej strony dodam tylko tyle , ze jak od jutra zacznę to będę Was informowała na bierząco o tym jak mi idzie :) Oraz jak to się mówi "w kupie raźniej" xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Ajj kochana i o tym pomyślałam ;)
    Zero słodyczy i podjadania a nawet zacznę jeść te ohydne płatki Fitness oraz odstawię białe pieczywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bogata kolekcja:)
    Gdybym ja miała takie samozaparcie by nie kupić choć jednego lakieru.....

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze dziwiły mnie pokaźne kolekcje lakierów do panokci i chyba nigdy oich nie zrozumiem, dla mnie moje 7 to już tłok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mogę się oprzeć lakierom :) Tak na mnie patrzą z półek jakby mówiły "weź mnieee! " :D

      Usuń
  29. swietny ten Twój blog :) Bardzo mi się podoba .

    zapraszam do mnie www.kosmodo.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedyne co to moge stwierdzić iż, także posiadam essence lime up!(uwielbiam ten kolorek) :)

    OdpowiedzUsuń
  31. szarości świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja to mówię 'zdrowa' kolekcja ;) Nie za dużo, nie za mało-czyli wystarczająco. A przy tym ładne kolorki. ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Podobają mi się miętowe odcienie :)
    Podoba mi się Twój blog. Ma fajny wygląd i jest bardzo przejrzysty. Będę zaglądać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Również posiadam dużą kolekcję lakierów do paznokci,zapraszam również do siebie:dorotadz.blogspot.com
    Proszę również o zaobserwowanie bloga,ja zrobię to samo!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger