kwietnia 18, 2012

paczuszka + dzisiejsze zakupki :)


Wczoraj otrzymałam paczuszkę od Agencji Werner i wspólnicy i otrzymałam do testów aromatyczną sól do kąpieli Tutti Frutti, pachnie świetnie, ciekawe jak się sprawdzi w kąpieli :)) A właśnie moczę sobie stópki w gorącej wodzie właśnie z dodatkiem tej soli i zapach unosi się po całym pomieszczeniu :)

Dodatkowo zachęcona opiniami dziewczyn na temat gąbeczki KONJAC, że postanowiłam się ją kupić. W moim Rossmanie była ostatnia sztuka dla mnie :)



Bardzo przyjemnie się nią myje buźkę, ale dziewczyny pisały, że niesamowicie gładka skóra po umyciu nim była. Ja nie zauważyłam, aby skóra była bardziej gładka. Ogólnie mam gładką twarz, więc może w tym przypadku jest mała różnica. Na pewno pomaga przy stosowaniu żeli do twarzy.

I balerinki z ccc, które udało mi się dziś upolować.  Prawda, że śliczne:))


pozdrawiam,

37 komentarzy:

  1. właśnie sama poluję na jakieś balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie czekam na recenzje. :) tą gąbeczką też jestem zainteresowana, ale póki co nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiałam, ale jak się nie spróbuje, to człowiek żyje w tej nieświadomości:)

      Usuń
  3. ślicznie :) ja używam gąbek celulozowych i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam też taką gąbeczkę, ale ona u mnie się sprawdza w zmywaniu maseczek

      Usuń
  4. Balerinki śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście używam zwykłych gąbek do zmywania maseczek. Ten Konjac wydaje mi się być zbędnym gadżetem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta gąbka, widziałam ją już na kilku blogach :)
    Ile kosztuje? Bo to chyba jakiś droższy interes, prawda? :)
    Kochana u mnie konkurs do wygrania masełka do ciała, jeśli masz ochotę to się zgłoś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15zł, to dość sporo jak na taką gąbkę, ale zobaczymy jak się sprawdzi w użytkowaniu

      Usuń
  7. bardzo ładne buciki :) a co do soli - miałam taką i dobrze ja wspominam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baleriny tak jak napisałaś są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu kupić tę gąbkę....Butów u kobiety nigdy za dużo, sama bym kupiła jeszcze kilka par:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi baleriny również się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze wszyscy kupują tę gąbkę.. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. sól na pewno pięknie pachnie :) a tą gąbkę to chyba sama muszę wypróbować bo sporo juz o niej czytałam pozytywnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przymierzałam te butki, ale niewygodne były.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne buty :D
    zostałaś oTAGowana! szczegóły u mnie : http://zapytajklaudie.blogspot.com/2012/04/tag-5-kosmetykow-za-ktorymi-pakaabym.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super buty, sama takie kupiłam tylko że czarne :D i nie w ccc a w Boti, mogłabym wiedzieć, ile zapłaciłaś? ciekawa jestem czy porównywalne ceny mają :)

    pozdrawiam,
    Asia_22

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapłaciłam za nie niecałe 60zł, a do Boti miałam zajść też zobaczyć, ale jakoś czasu nie było i kupiłam te...

      Usuń
  16. Widocznie importują niektóre rzeczy od tych samych producentów, ja też 59zł :) Miałam zajść do CCC i Deichmanna, ale te urzekły mnie prawie od razu:D (były jeszcze jedne przepiękne ale wygrały;p

    Asia_22

    OdpowiedzUsuń
  17. No baletki śliczne.:) Idealne za wiosnę. Obserwuje.:) Zapraszam do mnie.:) http://jagoda-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger