kwietnia 13, 2012

Paczuszka z ZSK i wymianka


Dziś przybyło do mnie moje zamówienie ze stronki zrobsobiekrem.pl .
Wcześniej zamawiałam hydrolat oczarowego i mnie oczarował :) Chciałam go zamówić, ale akurat zawsze jak ja chce coś kupić to tego nie ma, więc darowałam sobie, bo zostało mi jeszcze troszkę, to postanowiłam spróbować coś innego.

Teraz zamówiłam sobie:

  • 2 buteleczki z atomizerami do psikania na włosy i twarz:) (dwie, bo na dwa różne hydrolaty),
  • Hydrolizat keratyny, będę nim nacierać włosy,
  • Hydrolat z kwiatów słodkiej pomarańczy. Na początku zapach mi się nie spodobał, ale teraz po paru wąchnięciach jest już o wiele lepiej i go uwielbiam:)
  • Hydrolat z rumianu szlachetnego, ma bardzo orzeźwiający zapach.
Wybrałam takie hydrolaty, ponieważ z pomarańczy zmniejszaja zaczerwienienie twarzy i zmęczenie oczu, a z rumianu według opisu działa przeciwzapalnie i nadaje się do cery trądzikowej.
Następne będą chabrowy i z kocanki , raczej :)

Oczarowy na moją twarz jest świetny, na stałe u mnie zagości na pewno. Niedługo na pewno napiszę recenzję.

No i zdjęcie z udanej wymianki z Ilussią :) Bardzo miałam ochotę na ten róż limitowany z Essence, bo mi nie udało się go kupić. Spodobał mi się w jednym z makijaży u Makeupkamy, bardzo ładnie się prezentował :)

pozdrawiam,

23 komentarze:

  1. Takiego faceta mieć to skarb :)
    Kochana dziękuję za tę stronkę ;*
    Róż super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah hydrolaty ;) Też mam chęc zamówic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!Ciekawią mnie, chyba czas się w końcu zebrac i zamówić:)

      Usuń
    2. Naprawdę polecam, używam zamiast toniku i do odświeżenia twarzy :)

      Usuń
  3. Ten puder z Bloosoms śni mi się po nocach :D
    Też się czaję na hydrolaty, ale pewnie jeszcze trochę mi zejdzie zanim pozużywam swoje toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy w ZSK, hydrolaciki. :) a puder z Bloosoms też mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do pudru to podoba mi się jego zapach, a w miarę używania okaże się czy było warto :)

      Usuń
  5. widzę, że udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ci się używa różu w żelu? Ja do takich nie jestem przekonana. Wprawdzie nie miałam nigdy takiego ale próbowałam wiele razy testerów przeróżnych ale coś nie odpowiada mi konsystencja musu czy żelu. A jak z Tobą?

    OdpowiedzUsuń
  7. marzę o tym pudrze Essence z limitki, oj zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj znać jak się sprawdza hydrolat pomarańczowy :) Na pewno ma boski zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja polecam różany hydrolat, mi bardzo pomógł na zmęczone oczy :) Mnie ten z pomarańczy niezwykle korci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytałam to różany i pomarańczowy ma podobne właściwości :) ale różany też mnie kusi :)

      Usuń
  10. Widze ze firma essence opanowala juz kazdego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawią mnie te hydrolaty... Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zakupy :) będę czekać na recenzję i z wielką przyjemnością dołączam do obserwujących :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger