kwietnia 27, 2012

Paczuszki, zakupy, wymiana i dzisiejszy makijaż :)






W tym tygodniu przyszły do mnie aż 4 paczuszki. Nie chciałam kilku notek oddzielnie umieszczać na blogu, więc poczekałam na wszystkie paczuszki i oto są.
Na pierwszy ogień paczuszka od Zygmuś z Wizażu, zamówiłam sobie próbki BB kremów:
  • Lioele Beyond Solution 10ml
  • Skin 79 Vital 5ml
  • Hera HD foundation 5ml
I dostałam dwa gratisiki: The Saem Broccoli Brightening Foam oraz Rice Real Cleansing foam. Obie to pianki do mycia twarzy. Użyłam już obu pianek i ta ryżowa trochę podrażnia mi cerę, bo miejscami bardzo czerwona, nie wiem dlaczego... Szukałam jej na ebayu to pełnowymiarowy produkt kosztuje około 50zł.

Następna jest Farba/Henna KHADI Ciemny brąz. Mój naturalny kolor włosów jest właśnie taki, nawet prawie czarny, a teraz mam już odrosty i włosy są bardzo suche, więc liczę na to, że trochę mi je odżywi.

Od Agencji Werner i Wspólnicy otrzymałam do testów emulsję neoVIDERM. Idealna na właśnie ten okres "opalania", który wczoraj rozpoczęłam już :) Emulsja jest na poparzenia słoneczne, poparzenia I stopnia, ochrona przed i po naświetlaniu. Ciekawe jak się sprawdzi.

No i wymiana z monochrome :)

Oraz dzisiejszy zakup. Miałam czas, że używałam szamponu babydream, ale miałam dość tego, że plątał włosy. Teraz szukałam czegoś bez silikonów i cóż wróciłam z podkulonym ogonkiem do babydream:)
Kupiłam także zestaw do ozdabiania paznokci oraz bibułki matujące :)

I na koniec mój dzisiejszy makijaż. Jako podkładu użyłam Lioele Beyond Solution i jest świetny idealnie kryje wszystkie niedoskonałości. Cieszę się, że zamówiłam go aż 10ml, bo idealnie dopasowuje się do koloru mojej cery.
Użyłam także eyelinera z E.L.F. bo jest bardzo delikatny, a dziś miałam ochotę na taki makijaż :)
Oraz tuszu z kissboxa (tego, który dosłali potem jako rekompensatę).

No i to tyle na dziś. Mam w planach recenzję tuszy Isadory z kissboxa, ale jak tylko będę miała czas, bo teraz piszę pracę licencjacką, pomagam rodzicom w szklarniach i mam naprawdę mało czas.

pozdrawiam,

18 komentarzy:

  1. Super uwielbiam paczki, wymiany, też czekam na jeszcze jedną i pokażę z całego tygodnia co do mnie przyszło:)
    makijaż super

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tej henny jaki efekt da u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, i to bardzo. Liczę na to, że wyjdzie mój naturalny kolor! :)

      Usuń
  3. Szaleństwo paczkowe nas ogarnia, super cieszę się razem z tobą. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. z babydream mam oliwkę :)
    O ! Dobrze , że mi przypomniałaś o bibułkah matujących :)
    Kolor lakieru jest świetny oraz kredek do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię Babydream mi o dziwo jakoś nie plącze włosów, rozczesuje zawsze po wysuszeniu i są ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz włosy w dobrym stanie to wiadomo :) Ale niestety mój susz plącze:D

      Usuń
  6. normalnie lepiej niż na gwiazdkę :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger