kwietnia 10, 2012

TAG: 50 pytań do...


Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)

Nie mam pojęcia kogo nominować oraz kto został nominowany:) Dziewczyny, jeśli nie robiłyście tego TAG-u to zapraszam.

Zauważyłam, że wiele dziewczyn wrzuciło ten TAg, bardzo się opierałam, ale w końcu i ja się skusiłam. Może macie do mnie jakieś pytania?

pozdrawiam,


23 komentarze:

  1. Hmm lepiej się zapytam bo potem nie chcę by był jakiś kwas a mianowicie te pytania mogą być prywatne czy raczej nie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... o co by tu zapytać...? Może... Jakiej muzyki lubisz słuchać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wszystko co wpadnie w ucho :) Głównie pop, dance, klubowa muzyka i dubstep. Te ostatnie nie każdy lubi, ale ja uwielbiam wręcz.

      Usuń
  3. po przyjściu do domu zmywasz makijaż czy dopiero wieczorem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Największa urodowa wpadka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak szczerze mówiąc, to nic mi nie przychodzi na myśl takiego tragicznego :)
      Chyba to, że nie miałam ogolonych nóg i poszłam na siłownię ( a miałam na sobie rybaczki) :O

      Usuń
  5. Twoje największe marzenie?
    Twoja życiowa pasja?
    Co lubisz robić w wolnym czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największe marzenie - zamieszkać z narzeczonym w Gdyni i mieć własne mieszkanie, i tam zrobić magistra.
      Życiowa pasja - szczerze mówiąc, to uwielbiam kosmetyki, ale moją pasją są bardziej kwiaty. Rodzice zajmują się ogrodnictwem i ja w pokoju uwielbiam mieć kwiaty i robić z nimi cuda :)
      W wolnym czasie lubię grać w gry, mimo że już mam swoje lata to nadal to lubię :)

      Usuń
  6. Ile masz lat i co chciałabyś robić w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 22 lata i w przyszłości chciałabym zostać księgową.

      Usuń
    2. Widze, że blogerki to w większości finansistki/ekonomistki :))) *ja też* hihi

      Usuń
  7. Ile czasu zajmuje Ci zrobienie porannego makijażu? Zawsze wychodzisz w pełnym makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poranny makijaż zajmuje mi około 20 minut, jeżeli mam więcej czasu to potrafię siedzieć i powoli się malować :) Ale codziennie myję włosy i umycie, wysuszenie i umalowanie się to około godzinka.
      Jeżeli idę na uczelnię, to zawsze robię pełny makijaż. A jak mam wyjść do Biedronki, czy na spacer to nie :)

      Usuń
  8. Jakie były Twoje początki z blogowaniem? Wszyscy wiedzieli o blogu?
    PS.Pomożesz? To nic nie kosztuje a potrwa kilka sekund. http://zapytajklaudie.blogspot.com/2012/04/pomozecie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki wiadomo trudne i jak tylko dochodziły kolejny osoby obserwujące byłam wniebowzięta i naprawdę to pomaga, że ktoś jest zainteresowanym tym co piszę :)
      Na początku tylko mój narzeczony wiedział, że założyłam blog. Nie chciałam pokazywać siostrze, bo jest wredna i uważa, że nie znam się na kosmetykach, bo nie uczę się w tym kierunku. Robię to dla siebie i dzięki temu poznałam wiele fajnych osób:) Teraz wiedzą ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Trudne pytanie :D Mówią na mnie, że jestem kociara :D Lubię koty, ale jednak wolę psy takie duuuże, np. bernardyny :))

      Usuń
  10. Jaka jest Twoja ulubiona książka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emily Giffin "sto dni po ślubie" (pozostałe 3 części też są świetne)

      Usuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger