września 07, 2013

Nowości kosmetyczne i zapachowe :)







W sierpniu nie kupowałam zbyt wielu kosmetyków, a jak już to takie, które musiałam mieć, bo "promocja", albo "więcej taka okazja się nie zdarzy" ;) Przejeżdżaliśmy przez Warszawę i cóż czaiłam się już troszkę zwłaszcza na MAC i udało się kupić co chciałam :)

Najpierw zacznę od zapachów, Yankee Candle ubóstwiam, ich tarty i świece są najlepsze, a trochę tych różności miałam i YC nie mają sobie równych. Będąc w Warszawie w złotych tarasach zauważyłam stoisko YC i był bardzo mały wybór (nie wiem czy gdzieś jeszcze jest jakiś ich sklep, ale nie widziałam), ale że była promocja coś około -30% to wzięłam małą świecę o jednym z moich ulubionych zapachów Pink Sands oraz dwa woski: lemon lavender, który  również uwielbiam, a vanilla cupcake wybierał mój narzeczony i po zapaleniu go uważam, że jest okropny, pokój śmierdzi wanilią.

Następnie zakupy w MAC, mam już od nich eyeliner żelowy i jest bardzo fajny, ale już wiem, że mogę go zastąpić tańszym, ale o tym jeszcze będzie post. Potrzebowałam dobrego podkładu, a recenzje o podkładzie fix fluid są różne, mimo to postanowiłam zaryzykować i powiem Wam, że jestem mega zadowolona.
Niestety podkład jest drogi, do tego musimy kupić pompkę, bo bez niej ciężko się go używa, ale jest wart zakupu, nigdy nie miałam tak dobrze dobranego podkładu, albo były za jasne, albo za ciemne, do tego cera wygląda świetnie przez cały dzień ! mój jest w kolorze NC35.

Nie planowałam zakupów w Bath&Body Works, ale jak zobaczyłam tabliczkę z napisem "KUP 2 DOSTANIESZ 2 GRATIS" to nogi mnie tam same poniosły :D Mój P. wziął sobie perfumka, a ja dwa żele pod prysznic i jedno masełko :)

W Rossmanie również poczyniłam zakupy, ale to już w Gdyni ;) postanowiłam wypróbować dwufazówkę Mixa, oczywiście maseczki Ziaji i płyn do higieny intymnej.

W pt. skusiłam się na ramkę z miejscem na notatki oraz mini tablicę korkową. Świetne sprawa :)

I to wszystko, mam nadzieję, że w tym miesiącu nie wydam za dużo, niby nic nie potrzebuję, ale różnie to bywa :)

pozdrawiam,

36 komentarzy:

  1. Aaaa również uwielbiam pink sands i lemon lavender ;* Zazdroszczę podkładu z Maca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo oba są cudne :) a nie ma co zazdrościć, odkładaj na niego tak jak ja i będziesz mieć :D

      Usuń
  2. Oczywiście maseczki z Ziai to świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości, też nie mogłabym przejść obojętnie obok takiej promocji w B&BW :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bath & Body Works - ooooo szokuncio!!! Też bym chciała!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze zakupy tam i jak się udało trafić na promocję :)

      Usuń
  5. Niezła promocję dorwałaś w Bath&Body Works :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że u mnie nigdzie nie ma Bath&Body Works! Zazdroszczę Ci tych zakupów i.. podkładu z MACa :D !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramka fantastyczna! Mam podobną, ale w mojej są wszędzie miejsca na fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachy z YC *,*.
    Muszę sobie w końcu coś kupić, bo patrzę na te wszystkie cudowności i tylko zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, mam ogromną ochotę na takie pachnące cuda z YC i B&BW ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. YC uwielbiam :D Widzę ogólnie że zakupy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka cena tego podkładu ?:)
    Zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, bardzo mi się podoba szczególnie ramka, oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę zakupów w MACu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No chcę w końcu powąchać Pink Sands! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo tych nowości, a przy tabliczce "2 gratis" pewnie zatrzymalabym sie nie raz i nie dwa ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy, YC i BBW <3
    A w pt, też widziałam tę ramkę i właśnie się nad nią zastanawiałam, ale w końcu nie kupiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo tego :)
    Marzy mi się nowy kominek i kilka wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy. Chciałabym kiedyś wypróbować ten podkład z MAC'a :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten wosk vanilla cupcake i stwierdzam, że o wiele lepiej pachnie ciasteczkowa świeca Ikea.

    OdpowiedzUsuń
  20. Yankeee wołają do mnie i wyciągają ręce:D Nie moge się od tych wosków i świeczek opędzić:P Staram sie byc asertywna bo wiem, że na jednym się nie skończy. Mój portfel juz kona:P Dlatego zrobiłam sama świeczki zapachowe i jak na razie raczę się nimi. Podejrzewam, że i tak w końcu ulegnę;/:D Ooo również jestem zwolenniczką tych maseczek z Ziaji. Tanie a dobre:))
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj przydałaby mi się taka tablica:) Fajne zakupki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jaram już nową jesienną kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawa jestem twojej opinii na temat podkładu mac:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe zakupy, a YC Wanilia fakt pachnie mocno, ale ja lubię ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger