września 05, 2013

Piąty Wibo Box, II edycja







Jako ambasadorka Wibo otrzymałam dziś kolejnego Wibo Boxa, jakie było moje zdziwienie, że przyszły tylko lakiery do paznokci. Nie jest źle, ale szkoda, że cały Box składa się z samych lakierów ;)

Od firmy Wibo otrzymałyśmy pędzel do makijażu (widoczny na pierwszym zdjęciu).

W boxie znalazło się sporo nowości:
Wild Thing - to najnowsza limitowana kolekcja kosmetyków Wibo. Inspirowana dzikością natury i trendami w manicure czaruje zestawem do przygotowania awangardowego manicure velvetowego. Kolekcja Wild Thing to idealne połączenie wielkomiejskiego stylu i dzikiej natury

Blink Blink - to nowa kolekcja lakierów, błyszcząca i niezwykle lśniąca propozycja brokatowych kompozycji kolorów opracowanych zgodne z najnowszymi trendami w modzie na sezon jesienno-zimowy. Błyszczące kolory są idealne na klubowe imprezy i wielkie wyjścia Manicure wykonany tymi lakierami będzie stanowił ozdobę do wieczorowej stylizacji.

Jesienny manicure z kolekcją Extreme nails, express growth oraz glamour nails.

Matte Top Coat -  matujący lakier nawierzchniowy to idealne rozwiązanie dla osób chcących cieszyć się matowym wykończeniem swojego ulubionego błyszczącego lakieru o dowolnym kolorze. Lakier przedłuży trwałość Twojego manicure i pokryje go matową mgiełką. Na wyschniętą warstwę lakieru nakładamy bezbarwny Matte top coat, który natychmiast nada mu matowe wykończenie.

 Teczka ap edukacja jako gratis również był w Wibo Boxie ;)

I co sądzicie o tym pudełku? :)

pozdrawiam,

34 komentarze:

  1. Jestem ciekawa matowego topu, bo szukam jakiegoś tańszego, dobrego :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, mam z my secret ale to bubel niestety, prawie w ogóle nie matowi :(

      Usuń
    2. Ja mam z Virtual i świetnie matowił, dam znać jak się sprawdza :)

      Usuń
  2. no to masz zapasy lakierowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoich już miałam sporo, teraz to jakaś masakra będzie :D

      Usuń
  3. oo, widzę mojego ulubieńca ;D Czerwony lakier 299 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ambasadorko Wibo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. blink blink mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brokaty z Wibo są na prawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten box ;) Blink blink ciekawie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam inne kolorki niektórych lakierów i pędzel do eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Wiboo lubię tylko maskary do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam bym była zadowolona z samych lakierów :D
    Ten ciemny Wild Thing, całą trójkę Blink Blink i ten ciemnoniebieski (obok matowego) pokazuj jako pierwsze, bo kuszą niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ostatnio to welwetowe coś tam u chińczyka za 2,50 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zawartość :D
    Piękne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeden z fajniejszych boxów moim zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna zawartość - przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger