września 02, 2013

Wibo, paleta korektorów 4w1








W końcu po tygodniu przerwy wracam z nową notką :) Nie miałam teraz za dużo czasu, ale teraz czas nadrobić :) Dziś notka o korektorze, o którym mam mieszane uczucia...


Korektor rozprowadza się równo i gładko koryguje niedoskonałości, rozjaśnia przebarwienia skóry i kryje cienie pod oczami. Utrwala makijaż na cały dzień. Ma nowoczesne, kompaktowe opakowanie.
Korektor o kolorze różowym maskuje sińce pod oczami, zielony kamufluje popękane naczynka. Kolor jasny beż - maskuje wypryski a ciemny beż - modeluje kształt twarzy.






Korektor ma bardzo wygodne opakowanie, dość niehigieniczne, ale ogólnie praktyczne w użyciu, do tego mieści w sobie cztery różne rodzaje korektorów.
Konsystencja jest dość gęsta, kredowa, ale nie są aż tak ciężkie ;)
Niestety u mnie zastosowanie znalazł tylko jeden kolor z czterech. Miałam opory przed używaniem zielonego i różowego, ale spróbowałam, dobrze kryją, ale nałożone na podkład niestety za bardzo były widoczne. Najjaśniejszy jest dla mnie za jasny i go nie używam. Pod oczy oraz na wypryski najczęściej używałam koloru do modelowania twarzy...
Cena: ok. 12 zł
Dostępność: Rossman







Ogólnie wszystkie kolory kryją świetnie, tuszują niedoskonałości i wytrzymują na twarzy wystarczająco, ale jak dla mnie nie są dopasowane, bo co z tego, że mam cztery kolory, skoro tylko jeden jest dla mnie odpowiedni, a reszta za jasne... Mimo wszystko warto spróbować, super jakość w niskiej cenie :)

pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad zakupem tych korektorów,ale chyba nie skorzystam :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo jasną cerę, to może u mnie by się sprawdziły. Ostatnio o nich myślałam jak wstąpiłam do Rossmana, ale w końcu nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To leć :D bo z tego co czytałam nie łatwo go dostać ;)

      Usuń
  3. duuuzo dobrego o tym slyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pastelowe kolorki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że go opisałaś, bo sie zastanawiałam czy kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie mam mieszane uczucia co do niego, ale myślę, że warto spróbować :)

      Usuń
  6. Muszę się nad nimi zastanowić.
    Są na prawdę ciekawe :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo korektory różowy i zielony nakłada się pod podkład, wtedy spełnią swoje funckcje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładałam pod podkład, a wtedy i tak rozmazywał się podczas nakładania podkładu :)

      Usuń
  8. Kolory są fajne, ale faktycznie bez sensu jak część jest za jasnych. Jakoś dziwnie, raczej nie kupię tego korektora, dla mnie też raczej będzie za jasny.

    Zapraszam na pierwsze ogólnopolskie forum https://kosmetyczneblogerki.fora.pl/ zrzeszające blogerki kosmetyczne, lakieromaniaczki, włosomaniaczki i nie tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam podobną paletkę korektorów z Essence i też niby spoko ale bez zachwytu.. Chyba wole jednen dobrze dopasowany korektor :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już go chyba od miesiąca nie mogę u mnie w Wejherowie w Rossmannach znaleźć.. masakra :) a bardzo go chciałam.. no ale kupiłam Camouflage Cream z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o nim sporo dobrego :)
    i z tego co wiem, to korektory niecieliste stosuje sie pod podklady, wiec nie ma co sie dziwiac ze zielen i roz odbijaja od podkladu ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć korektor jest moim "must have",to tej paletki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wibo jakoś mnie nei przekonuje niestety. Jak na razie to mam z Pixie korektor i jest całkiem dobry.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger